Gemeente Gennep
max €80 per uur
Limburg
24 uur per week
01 juli 2020
01 oktober 2020
De samenleving verandert steeds en de overheid beweegt mee. Dat geldt ook voor de gemeente Gennep. Van buiten naar binnen denken en doen, minder regeldrang en meer overlaten aan de samenleving vraagt een andere manier van werken. De gemeente Gennep is deze koers ingeslagen. Een organisatieontwikkeling waarbij de verantwoordelijkheden zo laag mogelijk in de organisatie liggen. Bij de gemeente Gennep werken ongeveer 130 medewerkers. Kenmerken van de gemeente Gennep zijn een pragmatische stijl, korte lijnen naar het management en het bestuur. De werksfeer is prettig en informeel.
De organisatie bestaat uit drie afdelingen: Omgeving, Inwoners en Bedrijfsvoering. De Afdeling Bedrijfsvoering staat voor deskundigheid, klantgerichtheid, flexibiliteit en professionaliteit. Wij zijn businesspartner voor onze collega’s en staan klaar met integraal advies en ondersteuning. We luisteren goed naar onze klanten en de omgeving, zodat we aan kunnen sluiten op de wensen van onze klanten en de inwoners. De afdeling bestaat uit 2 teams: Beleid & Advies (BA) en Beheer & Ondersteuning (BO).
De HRM adviseurs bij de gemeente Gennep ondersteunen en adviseren het bestuur en het management bij het ontwikkelen en invoeren van integraal personeels- en organisatiebeleid en de uitvoering van personeelsbeheer. Daarbij wordt proactief ingespeeld op nieuwe ontwikkelingen en trends en dragen we zorg voor de vertaling hiervan in een eigentijds personeelsbeleid. Wij hebben een sterke focus op het ontwikkelen van samenhangende instrumenten voor medewerkers, werken vanuit professionaliteit, resultaatgerichtheid, klantgerichtheid en betrouwbaarheid.
Voor de afdeling Bedrijfsvoering, team Beleid en Advies zijn wij per direct op zoek naar een ervaren:
HRM-adviseur
Voor 24 uur per week (uren in overleg) en voor de duur van drie maanden met optie op verlenging.
Werkzaamheden:
Je levert een bijdrage aan het ontwikkelen en implementeren van het personeelsbeleid. Je adviseert, gevraagd en ongevraagd, leidinggevenden over de toepassing en uitvoering van dit beleid. Daarnaast adviseer je leidinggevenden over (complexe) dossiers. Het accent ligt in deze vacature op:
Advieswerkzaamheden (businesspartner) afdeling Omgeving en afdeling Bedrijfsvoering;
Arbeidsvoorwaardelijke vraagstukken vanuit de afdelingen beantwoorden;
Advisering op gebied van rechtspositie/CAO Gemeenten, verzuim etc.
Aanspreekpunt en verantwoordelijk voor EHRM project;
Garantiebanen en het opstellen van het beleid Garantiebanen;
Wij vragen enthousiaste en proactieve HRM adviseurs die volledig uit de voeten kunnen met onze kernwaarden resultaatgericht, klantgericht, betrouwbaar, samenwerkingsgericht en taakverantwoordelijk. Je hebt een moderne visie op het HRM- vak, je neemt je verantwoordelijkheid en bent pragmatisch ingesteld. Je bent direct inzetbaar en gaat vanuit je eigen kennis en ervaring direct aan de slag met de aan jouw voorgelegde vraagstukken. Verder vragen wij HRM adviseurs die denkt in oplossingen in plaats van problemen. Daarnaast hebben de HRM- adviseurs die wij zoeken aantoonbare ervaring (minimaal 3 jaar) als HRM adviseur en ruime ervaring opgedaan bij verschillende gemeenten. Je beschikt over een relevante opleiding op minimaal HBO niveau.
Gemeente Gennep nodigt 3 kandidaten uit voor een gesprek. De gesprekken zullen plaatsvinden op 23 juni 2020 tussen 10.00 - 17.00 uur. Wij verzoeken de kandidaten hier uitdrukkelijk rekening mee te houden.
Contact over de opdracht en/of procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Banenplein Limburg. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk hierover geen contact met gemeente Gennep op te nemen.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox