Gemeente Zoetermeer

Functioneel beheerder publieksplein

Gemeente Zoetermeer

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!

Afdeling
Binnen de gemeente Zoetermeer is de afdeling informatie en Automatisering (I&A) verantwoordelijk voor de IV/IT ondersteuning en advies voor de rest van de organisatie.

Opdracht
Voor deze opdracht zoeken we naar een ervaren functioneel beheerder van Procura VRIJbrp(Proweb)/Probev. We zoeken iemand die snel kan schakelen, een helicopterview heeft, gestructureerd kan werken, de handen uit de mouwen wil steken en goed kan communiceren. Je hebt kennis en ervaring met Procura VRIJbrp(Proweb)/Probev en van de Publieksplein processen binnen een gemeente en bent daarnaast zeer bedreven in PL-SQL.

De werkzaamheden zijn zowel gericht op het doorvoeren van wijzigingen (updates/upgrades/nieuwe functionaliteiten) als de gebruikersondersteuning, waaronder:
- Autoriseren;
- Hulp bij het gebruik van de gebruikte applicaties;
- Meldingen afhandelen en verstoringen analyseren en oplossen.

Daarnaast word je gevraagd om mee te denken en advies te geven over nieuwe features en ontwikkelingen die het publieksplein raken.

Het aantal te werken uren loopt in de loop van de inzet op:
- Juli tot en met augustus 2025: 8 uur per week;
- September 2025: 16 uur per week;
- Oktober tot en met december 2025: 24 uur per week.

Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 09 (nieuwe structuur).

Benodigd aantal professionals:
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: dinsdag, woensdag en donderdag.

 

De Eisen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als technisch of functioneel beheerder van een Burgerzaken applicatie;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente met het technisch of functioneel beheer van Procura VRIJbrp(Proweb) / Probev;
  • Uiterlijk per 1 augustus 2025 beschikbaar voor minimaal 8 uur per week.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met PL-SQL / bevragen van een burgerzaken applicatie duidelijk weergeven in het cv;
  • Aantoonbare werkervaring met Qmatic Orchestra, Key2betalen en RAAS. Benoem duidelijk in het cv waar de werkervaring is opgedaan. Aantoonbare werkervaring met 1 van de 4 applicaties (5 pt) Aantoonbare werkervaring met 2 van de 4 applicaties (10 pt) Aantoonbare werkervaring met 3 van de 4 applicaties (15 pt) Aantoonbare werkervaring met alle 4 de applicaties (20 pt) Geen aantoonbare werkervaring met de applicaties (0 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
24 juni 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox