EDSN

Hr projectmedewerker

EDSN

De opdracht­omschrijving

Hallo interim HR Projectmedewerker! Wil jij werken in het hart van de energietransitie?
16 – 20 uur | Amersfoort / Hybride | Energiemarkt | Startdatum 6 jan 2026| Duur opdracht 8 maanden

In de rol van HR-Projectmedewerker ondersteun je de lead HR bij de uitvoering van de resourceplanning en andere HR-zaken. Je zorgt voor overzicht, aanbrengen van structuur en ondersteuning in een dynamische en innovatieve werkomgeving. Binnen de netbeheerders werken we steeds meer samen, omdat we allemaal dezelfde uitdaging hebben. Door samen te werken slaan we de handen ineen om de uitdagingen van de energietransitie het hoofd te bieden.
In het kader van de verdere professionalisering van de programma Regie Organisatie (pRO) zijn we op zoek naar een flexibele, initiatiefrijke HR-Projectmedewerker.

Over ons samenwerkingsverband
De pRO is sinds 2020 een virtuele netwerkorganisatie waarin de acht Nederlandse netbeheerders samenwerken aan digitalisering, standaardisatie en sectorvernieuwing binnen het domein Klant & Markt. Als strategisch samenwerkingsplatform ondersteunt pRO de energietransitie door het vormgeven en uitvoeren van marktprocessen rondom energiedata. Binnen dit hybride samenwerkingsverband werk je aan het versterken van het HR-beleid en cultuur.

Jouw rol als HR-Projectmedewerker
Als HR-Projectmedewerker ben je lid van het HR-team. Je rapporteert rechtstreeks aan de lead HR.
Je werkt ook samen met communicatie op het gebied van personeelsevents en neemt deel aan de PI-cyclus want we werken agile binnen de pRO.

Jouw opdracht
Als HR-ondersteuner ben je een belangrijke schakel in het HR-team. Je brengt structuur aan en continuïteit in administratieve processen en werkzaamheden en ondersteunt bij:

  • Uitvoering van onboarding- en offboardingprocessen;
  • Administratieve HR-taken zoals contractbeheer, bijhouden sharepoint en HR-archivering;
  • Bijhouden van strategische resourceplanning, opstellen van rapportages en overzichten in Excel en Power BI;
  • Ondersteunen bij opleidingsmodules, zoals o.a. regelen van locaties en uitnodigingen versturen
  • Ondersteuning bij wervingsactiviteiten, denk aan planning en communicatie.


Wie ben jij?
Je bent een professionele ondersteuner die gestructureerd kan werken, maar ook energie ervan krijgt als je last minute iets moet improviseren.
Je werkt proactief, neemt initiatief en je hebt een snel werktempo en je bent resultaatgericht.
Je hebt ruime ervaring met administratieve HR-processen en je voelt je thuis in een dynamische omgeving.
Daarnaast breng je mee:

  • Minimaal 7 jaar ervaring in HR-administratie of PMO-functie;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Vaardigheid met MS Office, ment name ook met Excel (bij voorkeur gevorderden niveau), SharePoint en Teams;
  • Ervaring met Power BI is een pré.


Wat bieden wij jou?

  • Een leuke opdracht van 16 - 20 uur per week, maar wel verspreid over meer dan 2 dagen;
  • Duur: 8 maanden, met optie tot verlenging;
  • Hybride werkomgeving in het hart van de energiesector in Amersfoort.


Klaar om deze uitdaging aan te gaan?
Ben jij die flexibele, pro-actieve kandidaat voor deze opdracht? Reageer dan direct met CV en beschikbaarheid.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat beheerst de Nederlandse taal zowel schriftelijk als woordelijk uitstekend
  • De kandidaat is bereid om 2 dagen in de week op het kantoor in Amersfoort aanwezig te zijn.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in HR-administratie of PMO-functie
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Vaardigheid met MS Office, met name ook met Excel, SharePoint en Teams;

De Wensen

  • Minimaal 7 jaar ervaring in HR-administratie of PMO-functie
  • Gevorderden niveau Excel
  • Ervaring met Power BI
  • Soft skills: - Je bent een professionele ondersteuner die gestructureerd kan werken, maar ook energie ervan krijgt als je last minute iets moet improviseren. - Je werkt proactief, neemt initiatief en je hebt een snel werktempo en je bent resultaatgericht. - Je hebt ruime ervaring met administratieve HR-processen en je voelt je thuis in een dynamische omgeving.
  • De gesprekken vinden plaats op 18 december. Wij vragen uw kandidaat hier rekening mee te houden.
  • Hieronder graag aangeven op welke basis de kandidaat werkzaam is.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox