Gemeente Schagen

Hr businesspartner

Gemeente Schagen

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Wij zoeken een HR businesspartner die:
Werkzaamheden:
·       Adviseur en sparringpartner voor teamleiders en collega’s HR businesspartner op gebied van HR-zaken
·       Voor enkele teamleiders verantwoordelijk voor HR-advies op casuïstiek (ongeveer 110 medewerkers)
·       Verantwoordelijk voor inwerken junior HR businesspartner en begeleiden ontwikkeltraject junior HR businesspartner
         tot HR businesspartner
·       Bewaken en regie voeren op onderdelen van het jaarplan team HR & Communicatie, waaronder verander-
        vraagstukken
·       Bijdragen aan professionaliseren HR; o.a. positionering HR, innovatie processen
·       Al naar gelang de behoefte optreden als aanjager, adviseur en inhoudelijk klankbord tijdens overleggen.

Reden van uitvraag:
De HR businesspartner gaat eerder dan verwacht met vervroegd pensioen. Vooruitlopend op dit pensioen hebben we binnen het taakveld een jr HR businesspartner aangenomen, die in een aantal jaar doorgroeit tot HR businesspartner. Eén van de taken van de vertrekkende HR businesspartner is het inwerken en begeleiden van deze jr HR businesspartner. Daarbij is de opgave van het taakveld groot, gezien de ontwikkelopgave van de organisatie en van het taakveld zelf, waardoor waarborging van de continuïteit van de advisering op strategisch en tactisch niveau belangrijk is.

Kandidaatomschrijving


Competenties:
-  omgevingsbewust
-  teamspeler
-  overtuigingskracht
-  resultaatgericht


Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Werk- en denkniveau Kandidaat heeft HBO/WO werk- en denkniveau. Dit blijkt uit het diploma of de werkzaamheden toegelicht in het meegezonden CV.
  • Werkervaring Kandidaat heeft 5 jaar aantoonbare relevante werkervaring. Dit blijkt uit het meegezonden CV. Referentie vereist
  • Werkervaring Kandidaat heeft ervaring met veranderingsprocessen en kan verandering in gang zetten. Dit wordt toegelicht in het meegezonden CV. Referentie vereist
  • Van de kandidaat verwachte wij; ·       Minimaal 5 jaar aantoonbare relevante werkervaring  ·       Ervaring als HR businesspartner bij gemeenten ·       Ervaring in veranderingsprocessen en verandering in gang kan zetten ·       Minimaal een afgeronde HBO/WO-opleiding  op het gebied van HRM ·       Een goede sociale antenne  ·       Goede samenwerken en een echte teamspeler

De Wensen

  • Opleiding Kandidaat heeft een HBO/WO afgeronde opleiding op het gebied van HRM. Dit blijkt uit het meegezonden CV.
  • Werkervaring Kandidaat heeft > 5 jaar aantoonbare relevante werkervaring. Dit wordt toegelicht in het CV.
  • Werkervaring Kandidaat heeft kennis van en werkervaring met het arbeidsrecht. Dit wordt toegelicht in het meegezonden CV.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview toetsen wij onder meer op de gevraagde competenties en de mate van geschiktheid om de opdracht uit te voeren.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox