Nederlandse Spoorwegen
max €108 per uur
Utrecht
36 uur per week
01 juli 2020
31 december 2020
Functie/Opdracht: Hoofd Klantenservice Locatie:Utrecht Startdatum: 01-07-2020 Einddatum: 31-12-2020 Uren per week: 36 Bij NS Klantenservice sta jij aan de lat om een kwalitatief hoogwaardige (online) Klantenservice te leiden. Samen met een enthousiast team zorg jij ervoor dat wij een doorontwikkeling maken, waarde toevoegend zijn en blijven verbeteren in ons klantcontact (processen). De reis van morgen begint bij jou. Daarom kies je voor een functie als Hoofd Klantenservice bij NS
Zo werkt het Bij NS Klantenservice zijn wij altijd bezig met verhogen van de klanttevredenheid door het continu verbeteren van onze processen en de kanalenmix. Jij bent verantwoordelijk voor toezien op deze doorlopende verbeterslag. Daarnaast maak jij een bedrijfsanalyse die de basis legt voor een strategisch plan dat in 2021 concrete vormen moet aannemen. In dit plan komt de focus op zowel de activiteiten van vandaag als op de (digitale) ontwikkelingen in de toekomst. Vanuit jouw kennis, ervaring en frisse blik op dit onderwerp voegt jouw analyse veel waarde toe aan de visie van het huidige managementteam. Het uiteindelijke plan heeft als doel de verwachtingen van de klant waar te maken en/of te overtreffen. Daarbij is het van belang dat het plan aanstuurt op rendement en resultaat: Je hebt inzicht in de kosten en implementeert jouw visie hoe we de kosten kunnen verlagen, met behoud van hoogwaardige service. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de doorlopende activiteiten, KPI’s en jaartargets van Klantenservice en de doorvertaling van de reeds ingezette roadmap. Klantenservice maakt deel uit van ketenbreed werken in de gehele NS (Commercie) organisatie. Jij stuurt en verbindt vanuit integrale procesketens, weet deze klantenservice processen structureel te verbeteren en waarde toe te voegen aan NS door het leveren van waardevolle inzichten. Om deze opdracht succesvol te vervullen is het van belang dat je de reeds uitgezette koers vast kunt houden en weet te verstevigen. Jij verbindt, inspireert en bent je goed bewust van de organisatiesensitiviteit. Je werkt met meerdere (NS brede) ketenpartners, waaronder OR en vakbonden, om samen vooruit te bewegen. Klantenservice bestaat uit ongeveer 300 FTE. Jouw doelstellingen zijn:
Hier gebeurt het NS klantenservice is de vraagbaak voor onze reizigers. Misschien volg je NS al op Facebook, Instagram of Twitter, we hebben namelijk één van de grootste Twitter-accounts van Nederland. Gemiddeld hebben we zo’n 260.000 klantcontacten per week via verschillende kanalen. Onze 700 collega’s van Klantenservice staan altijd klaar voor de reiziger, 24 uur per dag zelfs! Onze operatie vindt plaats in Utrecht, Eindhoven, Groningen en Suriname. Je werkt binnen NS Klantenservice bij de afdeling Commercie van het bedrijfsonderdeel ComIT. Je komt rechtstreeks te werken onder de directeur Commercie. Dit neem je mee
Op NS kun je rekenen Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Je maakt deel uit van een organisatie die midden in de maatschappij staat en Nederland in beweging brengt. Van deur tot deur. De kernwaarden van NS zijn proactief, verbindend, vakkundig en gastvrij. |
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox