Gemeente Amsterdam

Systeembeheerder met Netwerk kennis

Gemeente Amsterdam

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Gespecialiseerde mede werkers zorgen voor een evenwichtige verdeling tussen incident beheer en projectmatig werken. De medewerkers doen de naam van de afdeling eer aan; repeterende taken worden geautomatiseerd, net zoals die zaken die door de

klant zelf kunnen worden uitgevoerd.

De GGD is in beweging. Gedreven door zaken als decentralisatie van rijkstaken en grote innovatieve kracht van de GGD moet de afdeling Automatisering inspelen op een grote verandersnelheid. Projecten volgen elkaar in rap tempo op, de afdeling is in

transitie en de staande dienstverlening moet gewaarborgd zijn. Binnen dit speelveld is het belangrijk om specialisten aan boord te hebben die niet alleen de techniek van haver tot gort kennen, maar die ook kunnen inspelen op de veranderende behoefte van de klant en mee kunnen denken binnen de transitie.

Werkzaamheden

Systeem- en netwerkbeheer. Beheer en ontwikkeling van geautomatiseerde oplossingen binnen een zorg-gerelateerde IT omgeving.

ICT infrastructuur.

Er wordt gewerkt met onder meer Windows 2016.

En Terminal Servers / Citrix, RES One Workspace, RES One Automation, APP-V, VMWare, ESX Servers en een Nimble storage omgeving.

Het netwerk is ingericht met over het algemeen Cisco apparatuur:

• Incident en change;

• Beheer van onze VM omgeving;

• Beheer van onze Skype for Business;

• beheer van automatiseringsoplossingen voor beheer en onderhoud van systemen:

• Analyseren en beoordelen security bevindingen met behulp van Tenable en Logpoint;

• Ondersteuning bij Security audits;

• Analyseren en beoordelen security bevindingen met behulp van Tenable en Logpoint;

• Ondersteuning bij Security audits;

• maken en beschikbaar stellen van APP-V Sequences; SCCM

• Operationele beheertaken bijvoorbeeld het implementeren van updates op genoemde systeemsoftware en platformen;

• Implementeren en documenteren van wijzigingen;

• Ondersteuning 1e lijns werkplek- en accountbeheerders;

• Oplossen van reguliere 2de en 3de lijn meldingen .

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.


De opdrachtgever(s)

Alle Amsterdammers en Amstellanders hebben recht op gelijke kansen op gezondheid in de meest brede zin van het woord. Daar werken wij elke dag aan. GGD Amsterdam is de grootste Geneeskundige en Gezondheidsdienst van Nederland. Er werken circa 3.500 mensen verspreid over verschillende locaties. Wij bewaken en bevorderen actief de gezondheid en veiligheid van de bevolking. We willen gezondheidsachterstanden verkleinen en zelfredzaamheid bevorderen om participatie te verbeteren. Onze afdeling bestaat uit een helpdesk en beheerders samen zorgen wij voor de continuïteit van de GGD, daarnaast werken wij mee aan de transitie van onze gehele infrastructuur en dienstverlening naar de standaarden van de gemeente. Deze zullen onder centraal beheer geplaatst worden. We werken in een dynamische omgeving. Een interview met je directe collega's maakt deel uit van de selectie. We zijn op zoek naar iemand die per direct beschikbaar is.


 

De Eisen

  • Referentie U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. Vul in: organisatie naam contactpersoon telefoonnummer contactpersoon. Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie.  Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn
  • Referentie U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. Vul in: organisatie naam contactpersoon telefoonnummer contactpersoon. Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie.  Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn
  • Eis - Draaideurconstructie De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 2 jaar een ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam. Let op antwoordmogelijkheden: Ja, kandidaat heeft een ambtelijke aanstelling gehad in de afgelopen 2 jaar bij de gemeente Amsterdam.( KO) Nee, kandidaat heeft geen ambtelijke aanstelling gehad in de afgelopen 2 jaar bij de gemeente Amsterdam
  • Eis - CV toevoegen U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot. Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling. Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Als het cv niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan de gemeente Amsterdam besluiten uw offerte af te wijzen.
  • Eis - Werk- en denkniveau De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Eis - Toevoegen motivatie Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht. Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
  • Eis - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van Cisco campus network switching and routing dit komt duidelijk naar voren uit de CV (CCNA R&S certificering is een pre). Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Eis - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van BGP/VLAN routing/policy based routing dit komt duidelijk naar voren uit de CV. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Eis - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met Citrix, Skype for business, RES One Workspace, RES One Automation, APP-V, AD, DNS, DHCP, ADFS, SCOM, SCCM, AlwaysOn VPN, VMware vCenter, Citrix, Powershell. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Eis - Verificatie kennis Verificatie van de kennis van de kandidaat.
  • Eis - Verificatie Ervaring Verificatie van de ervaring van de kandidaat.
  • Eis - Beheersing competenties Beheerst de kandidaat de competenties op de bijbehorende niveaus zoals hieronder genoemd.
  • Beschikbaarheid en tarief kandidaat Een interview maakt deel uit van het selectieproces en de aangeboden kandidaat kan in de evaluatiefase van de offerteaanbiedingen uitgenodigd worden voor een gesprek. Hij of zij dient daarom beschikbaar te zijn voor het interview; Bij gunning is de aangeboden kandidaat direct inzetbaar zoals vermeld in de opdrachtomschrijving van deze tender; Het uur(tarief) dat u opgeeft is altijd exclusief btw en inclusief alle overige bijkomende kosten (bijvoorbeeld reiskosten). Indien het opgegeven tarief de aangegeven range of het maximumtarief overschrijdt wordt uw offerte terzijde gelegd (knock out).

De Wensen

  • Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met Cisco WLAN controller / CAPWAP, Palo Alto Firewalls / Policy Based Routing. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaatt heeft ervaring met transformaties en migraties binnen een ICT afdeling. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft ervaring met Citrix ADC / Netscaler VMware (virtual) networking. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft ervaring met PRTG scripting Active Directory. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Toetsing van de competentie: Stressbestendig   Basis niveau
  • Toelichting Minimum en Maximumtarief Het uurtarief voor deze tender bedraagt minimaal € 85,- en maximaal €90,- Het uurtarief (exclusief BTW) dat u opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie  en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen. Er geldt een maximum uurtarief conform het actuele bezoldigingsmaximum per uur zoals bepaald in de WNT waarbij maximaal 36 uur per week mag worden gefactureerd; EN - De contractwaarde over 12 maanden is maximaal gelijk aan de actuele WNT-norm. Indien het opgegeven tarief buiten de aangegeven range valt, wordt uw offerte terzijde gelegd (knock-out).   De verdeling van de punten voor de score op tarief wordt als volgt berekend: de inschrijver met het laagste tarief krijgt het maximale aantal punten. De score van de overige offertes wordt gerelateerd aan het laagste tarief op basis van percentuele afwijking.
  • Informatie Kandidaat Wij willen de onderstaande gegevens van de door u aangeboden kandidaat ontvangen. De gegevens worden onder andere gebruikt voor het uitnodigen van de kandidaat voor een interview en het aanvragen van de VOG indien hij/zij de functie krijgt. Let op! Het verstrekken van onjuiste en/of onvolledige informatie leidt tot vertraging. Gebruik de volledige naam van de kandidaat zoals deze in het paspoort of op de identiteitskaart staat vermeld.   Middels de tab 'Offerte' dient u de naam van de inschrijving te wijzigen, die bovenin wordt weergegeven. Wijzig deze naar: Naam organisatie + naam kandidaat, zodat duidelijk is welke kandidaat het betreft. Dit kan worden gewijzigd aan de hand van het potlood icoon. <indien aanbieder meerdere kandidaten mag aanbieden> Indienen extra inschrijvingen Gemeente Amsterdam stelt u voor deze aanvraag in staat om maximaal 1 kandidaat aan te bieden. Om een extra offerte aan te maken klikt u op het tabblad 'Offerte' en vervolgens rechtsonder op 'Extra offerte'. Attentie: u dient iedere inschrijving apart in te dienen. Indienen doet u door middel van de button 'Indienen'. Ter controle vraagt het systeem om uw wachtwoord. Heeft u hier vragen over dan kunt u contact opnemen met de Servicedesk van Mercell. Klik op 'Invullen' en vul aan: Naam kandidaat: Telefoonnummer kandidaat: (privé) e-mailadres van de kandidaat:

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox