Gemeente Bergen op Zoom

Helpdeskmedewerker

Gemeente Bergen op Zoom

De opdracht­omschrijving

Bergen op Zoom is een gemeente met bijna 68.000 inwoners en ligt midden op de Brabantse Wal, een groene parel omgeven door water. We zijn trots op onze historie - zowel in de stad als in de kernen, onze cultuur, de dynamiek van Bergen op Zoom en onze sterke regionale functie op de as van Antwerpen en Rotterdam. We willen dat iedereen hier fijn kan wonen, werken en recreëren.
De gemeente Bergen op Zoom is een organisatie die permanent in ontwikkeling is. Het cluster Informatie & Processen is op zoek naar een nieuwe, enthousiaste collega voor de functie: 

Medewerker ICT Servicedesk
(36 uur per week)

Over het cluster Informatievoorziening & Processen

Het cluster Informatievoorziening & Processen (I&P) ondersteunt de bedrijfsvoering met het maken van beleid, het adviseren over en het beschikbaar stellen van betrouwbare, bruikbare, veilige en toegankelijke informatie.  Dit doen we door het zorgvuldig afstemmen van het aanbod op de vraag, professioneel beheer en het succesvol doorvoeren van veranderingen die ervoor zorgen dat de informatievoorziening optimaal bijdraagt aan het realiseren van de organisatiedoelstellingen van de gemeente Bergen op Zoom.

Onderdeel van het cluster is het bieden van een servicedesk voor de gebruikers en in het verlengde daarvan het werkplekbeheer. 
  Jouw uitdaging


Als frontoffice voer je een team van ongeveer 4 collega’s diverse ICT-werkzaamheden uit. Je staat gebruikers via e-mail, telefoon of aan de balie te woord en helpt hun ICT-problemen oplossen. Complexere problemen registreer je, om deze vervolgens door te zetten naar onze tweedelijns beheerders. Daarnaast ondersteun je bij werkplekbeheer. Samen met je collega’s ben je het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers met ICT-problemen.

Jouw belangrijkste taken zijn

  • Het oplossen van standaard ICT-problemen van eindgebruikers;
  • De intake van complexere ICT-problemen van eindgebruikers om die door te zetten naar tweedelijns beheerders;

Functie-eisen

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Uitgebreide kennis van Microsoft Windows 10, Microsoft Office365, Microsoft Edge;
  • Kennis van netwerken (pré)
  • Kennis van diverse randapparatuur zoals printers (pré)
  • Kennis van Microsoft Azure 

Competenties

  • Klantgericht: behulpzaam, belangstellend, inlevingsvermogen.  
  • Communicatief vaardig in woord en geschrift;
  • Werkt zorgvuldig
  • Blijft effectief functioneren onder druk
  • Representatief

Wij bieden


  • Een uitdagende functie met alle ruimte voor inhoudelijke uitdagingen;
  • Ruimte voor scholingen (behalen van Microsoft-certificeringen mogelijk)
  • Ruimte voor initiatief 
  • Een ambitieuze organisatie  
  • Een team waar samenwerking, collegialiteit en ‘korte’ lijntjes voorop staan.
  • Een prettige werksfeer 
  • Een dynamische werkomgeving 
  • De gebruikelijke gemeentelijke arbeidsvoorwaarden 

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • MBO+ werk- en denkniveau (Graag bewijs toevoegen aan CV)
  • De aangeboden kandidaat heeft uitgebreide recente kennis van Microsoft Windows 10, Microsoft Office365, Microsoft Edge; (Middels concrete voorbeelden aangeven in CV)
  • De aangeboden kandidaat heef recente kennis van diverse randapparatuur zoals printers (Middels concrete voorbeelden aangeven in CV)
  • De aangeboden kandidaat heeft recente kennis van netwerken (Middels concrete voorbeelden aangeven in CV)

De Wensen

  • Uit het gesprek blijkt (of wordt getoetst door bv casussen) of de in de vacature gevraagde competenties aantoonbaar zijn door het geven van voorbeelden.
  • De kandidaten met de hoogste score van de gunningscriteria kunnen uitgenodigd worden voor een gesprek. Tijdens dit gesprek wordt gekeken of het CV van de kandidaat aansluit op de door ons gestelde criteria voor deze vacature.
  • De aangeboden kandidaat heeft recente ervaring met het oplossen van standaard ICT-problemen van eindgebruikers (Middels concrete voorbeelden toevoegen aan CV)
  • De aangeboden kandidaat heeft recente ervaring met de intake van complexere ICT-problemen van eindgebruikers en kan deze doorzetten naar tweedelijns beheerders. (Middels concrete voorbeelden toevoegen aan CV)
  • De aangeboden kandidaat heeft recente kennis van Microsoft Azure (Middels concrete voorbeelden toevoegen aan CV)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox