Omgevingsdienst Achterhoek

Geluidsmetingen achterhoekse evenementen

Omgevingsdienst Achterhoek

  • max €100 per uur

  • Gelderland

  • 8 uur per week

  • Omgevingsdiensten
  • 04 maart 2024

  • 31 december 2024

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Inleiding

In het Handhavingsuitvoeringsprogramma 2024 is vastgelegd hoeveel geluidsmetingen bij evenementen door de ODA ingeschat zijn voor onze opdrachtgevers. Om deze geluidsmetingen op een kwalitatief goede manier te kunnen bieden, willen we deze aanbesteden aan specialisten.

De opdracht

De opdracht betreft ca. 63 geluidsmetingen, op basis van de aangegeven te meten evenementen uit het Handhavingsuitvoeringsprogramma 2024.  De meeste metingen zullen plaatsvinden vanaf april t/m september 2024. De hoeveelheid te meten evenementen zijn pas bekend nadat onze opdrachtgevers aangegeven hebben welke evenementen precies gemeten moeten worden. We kunnen dus pas later de exacte hoeveelheid te meten evenementen met bijbehorende data aangeven.

 


Verantwoordelijkheden

De werkzaamheden per evenement hebben betrekking op:

  • voorbereidende werkzaamheden zoals het doornemen van de evenementenvergunning en  overleg met ons over mogelijke specifieke wensen van de geluidsmeting(en);
  • De uitvoering van de geluidsmeting(en) op het evenement;
  • Uitwerken van de geluidsmeting(en) in een meetrapportage/ geluidsrapport


availability
De kandidaat is inzetbaar vanaf maart 2024 tot en met december 2024 voor het doen van circa geluidsmetingen bij ca. 63 evenementen in de Achterhoek. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf maart 2024 tot en met december 2024 voor het doen van circa geluidsmetingen bij ca. 63 evenementen in de Achterhoek. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Uitvoering van de metingen en ervaring: De ODA wil een goede vergelijking kunnen maken tussen de offertes onderling. Daarom vragen wij u om aan te geven hoe u deze geluidsmetingen uit wilt voeren. Hierbij vragen wij u ook om vergelijkbare opdrachten uit het verleden aan te geven, waar u dit soort metingen al eerder hebt uitgevoerd. Omdat gemeentes naast de al eerder afgesproken geluidsmetingen nog wel eens op het laatste moment aan kunnen geven dat ze een nog niet ingeplande geluidsmeting nodig achten bij een evenement, is hierbij verder de vraag om aan te geven hoe flexibel hierin gehandeld kan worden.
  • De CV’s van de in te zetten medewerker(s): De ODA wil inzicht in welke medewerker(s) van de opdrachtnemer worden ingezet. Bovendien wil ze op grond van de competenties van de medewerkers een oordeel kunnen vellen over de robuustheid van de offerte. Daarom vragen wij u een beschrijving te geven van kennis, opleiding, werkervaring, kwaliteiten en competenties van de medewerker(s).

De Wensen

  • De CV’s van de in te zetten medewerker(s): De ODA wil inzicht in welke medewerker(s) van de opdrachtnemer worden ingezet. Bovendien wil ze op grond van de competenties van de medewerkers een oordeel kunnen vellen over de robuustheid van de offerte. Daarom vragen wij u een beschrijving te geven van kennis, opleiding, werkervaring, kwaliteiten en competenties van de medewerker(s).
  • Uitvoering van de metingen en ervaring: De ODA wil een goede vergelijking kunnen maken tussen de offertes onderling. Daarom vragen wij u om aan te geven hoe u deze geluidsmetingen uit wilt voeren. Hierbij vragen wij u ook om vergelijkbare opdrachten uit het verleden aan te geven, waar u dit soort metingen al eerder hebt uitgevoerd. Omdat gemeentes naast de al eerder afgesproken geluidsmetingen nog wel eens op het laatste moment aan kunnen geven dat ze een nog niet ingeplande geluidsmeting nodig achten bij een evenement, is hierbij verder de vraag om aan te geven hoe flexibel hierin gehandeld kan worden.
  • Specificatie van de prijs: Wij vragen u een specificatie te geven van de prijs, waarbij in ieder geval aandacht wordt besteed aan een inschatting van de gemiddeld benodigde tijd per meting, het uurtarief en eventueel meerwerk. Hierbij dient u ook aan te geven of de prijs inclusief of exclusief reiskosten is.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox