Krimpen aan den IJssel

Gastheer/gastvrouw ontmoetingscentrum de Tuyter

Krimpen aan den IJssel

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.

Opdracht
Beheer van ontmoetingscentrum de Tuyter voor o.a. het openen en sluiten, registratie, informatievoorziening, serviceverlening, zalen ombouwen en gereed maken voor de volgende gasten/organisaties. Aan het einde van een dienst vindt er een overdracht plaats aan je collega’s met de bijzonderheden van tijdens je dienst. Achter de balie ben jij het aanspreekpunt en zul je je o.a. bezighouden met het opnemen van de telefoon, het verwelkomen van gasten en overige receptie werkzaamheden. Het is daarom belangrijk dat je met de programma’s binnen MS Office overweg kunt en het programma Topdesk. Het gebouw is 7 dagen per week geopend, van ’s ochtends tot ’s avonds. Je hebt daarom ook wisselende diensten die in overleg worden afgesproken Wisselende diensten , het gebouw is 7 dagen per week geopend

Competenties

  • Klantvriendelijk;
  • Teamplayer;
  • Flexibel (geen 9 tot 5 mentaliteit);
  • Servicegericht;
  • Houd van aanpakken;
  • Computer kennis;
  • Zelfstandig kunnen werken.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring in een dienstverlenende sector;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Aantoonbare kennis van én werkervaring met MS Office (benoem dit duidelijk in het cv.);
  • In staat om fysiek zware (lichamelijke) werkzaamheden uit te voeren.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

De Wensen

  • Je beschikt over een geldig EHBO of BHV certificaat;
  • Je bent flexibel inzetbaar, ook in de avonden of weekenden kunnen wij een beroep op jou doen (benoem duidelijk in het cv je beschikbaarheid in deze periode);
  • Aantoonbare kennis van én werkervaring met Topdesk (benoem dit duidelijk in het cv.);
  • Aantoonbare werkervaring met het online vergaderen via Teams.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox