Gemeente Uden
max €90 per uur
Noord-Holland
24 uur per week
03 januari 2022
03 maart 2022
Opdrachtomschrijving
De gemeenten Landerd en Uden gaan vanaf 1 januari 2022 samen verder als één nieuwe gemeente, de gemeente Maashorst. De gemeente Maashorst heeft ruim 57.000 inwoners en beslaat ruim 107 vierkante kilometer. Met zes krachtige kernen en een sterke identiteit. Gelegen in en om natuurgebied De Maashorst kan de nieuwe gemeente zich met recht het hart en de longen van Noordoost-Brabant noemen. Een groene gemeente met een stevige ambitie qua dienstverlening, voorzieningen en werkgelegenheid. Een gemeente die ertoe doet in de regio, die iets te vertellen heeft en daardoor goed voor haar inwoners kan zorgen. Een gemeente waar mensen zich samen inzetten voor goed wonen, werken en recreëren. Waar inwoners, ondernemers, verenigingen en maatschappelijke organisaties de ruimte en de kans krijgen om hun omgeving nog fijner te maken. En waar nodig het gemeentebestuur krachtig optreedt om de veilige en prettige leefomgeving in de gemeente te behouden.
Binnen het domein Dienstverlening zijn wij op zoek naar een functioneel beheerder Office 365. In een stevig project waar de basisfunctionaliteiten beschikbaar worden gesteld, wordt nu het in stand houden en verder uitbouwen belangrijk.
Wat ga je doen?
Wat breng je mee?
Pas je bij ons?
We zoeken iemand die communicatief en adviesvaardig is, flexibel en proactief, snel kan schakelen en graag samenwerkt. Verder is een hands-on mentaliteit belangrijk en ben je stressbestendig. En kun je je staande houden in een snel veranderende omgeving.
Aanvullende voorwaarden
Wij vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal kandidaten gesprekken gevoerd. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
De gesprekken vinden plaats op dinsdagmiddag 28 december 2021. Afhankelijk van de situatie m.b.t. het coronavirus en het advies van het RIVM, wordt t.z.t. beoordeeld of het interview fysiek in het gemeentehuis kan plaatsvinden of via videoconferencing "Teams” wordt gehouden. Wij gaan ervan uit dat belangstellenden op deze datum/dit tijdstip beschikbaar zijn voor een gesprek.
Minimaal 24 uur per week en maximaal 36 uur per week.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox