Gemeente Uden

Functioneel beheerder Office 365

Gemeente Uden

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

De gemeenten Landerd en Uden gaan vanaf 1 januari 2022 samen verder als één nieuwe gemeente, de gemeente Maashorst. De gemeente Maashorst heeft ruim 57.000 inwoners en beslaat ruim 107 vierkante kilometer. Met zes krachtige kernen en een sterke identiteit. Gelegen in en om natuurgebied De Maashorst kan de nieuwe gemeente zich met recht het hart en de longen van Noordoost-Brabant noemen. Een groene gemeente met een stevige ambitie qua dienstverlening, voorzieningen en werkgelegenheid. Een gemeente die ertoe doet in de regio, die iets te vertellen heeft en daardoor goed voor haar inwoners kan zorgen. Een gemeente waar mensen zich samen inzetten voor goed wonen, werken en recreëren. Waar inwoners, ondernemers, verenigingen en maatschappelijke organisaties de ruimte en de kans krijgen om hun omgeving nog fijner te maken. En waar nodig het gemeentebestuur krachtig optreedt om de veilige en prettige leefomgeving in de gemeente te behouden.     

Binnen het domein Dienstverlening zijn wij op zoek naar een functioneel beheerder Office 365. In een stevig project waar de basisfunctionaliteiten beschikbaar worden gesteld, wordt nu het in stand houden en verder uitbouwen belangrijk. 

Wat ga je doen?   

  • Het implementeren van het Microsoft Office 365 platform, in het bijzonder het bellen en slim samenwerken met Teams en het uitbouwen van Sharepoint. 
  • Aanspreekpunt voor functionele vragen over Teams en de geïntegreerde telefonie oplossing.   
  • Het begeleiden van collega’s bij het gebruik van het Microsoft Office 365 platform en ondersteunen bij het oplossen van incidenten, problemen en changes tijdens hun (thuis)werkdag. 
  • Het uitwerken, inrichten en (mede) implementeren van oplossingen op basis van Office 365. 
  • Het vertalen van gebruikerswensen naar pragmatische functionele oplossingen. 
  • Een actieve rol bij de adoptie van Office 365 binnen de organisatie zoals bij het geven van workshops en trainingen aan collega’s. 

Kandidaatomschrijving

Wat breng je mee?   

  • Minimaal een MBO+/ HBO denk- en werkniveau. 
  • Kennis en aantoonbare ervaring in Microsoft 365, in het bijzonder Teams en Sharepoint met name in adoptie en implementeren van oplossingen op basis van Office 365 of SharePoint. 
  • Je hebt een duidelijke visie op ontwikkelingen op het gebied van digitaal samenwerken. 
  • Een proactieve mindset, bent servicegericht en communicatief vaardig. 


Pas je bij ons?
We zoeken iemand die communicatief en adviesvaardig is, flexibel en proactief, snel kan schakelen en graag samenwerkt. Verder is een hands-on mentaliteit belangrijk en ben je stressbestendig. En kun je je staande houden in een snel veranderende omgeving.

Aanvullende voorwaarden
Wij vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund.

Interviewplanning

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal kandidaten gesprekken gevoerd. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. 

De gesprekken vinden plaats op dinsdagmiddag 28 december 2021.  Afhankelijk van de situatie m.b.t. het coronavirus en het advies van het RIVM, wordt t.z.t. beoordeeld of het interview fysiek in het gemeentehuis kan plaatsvinden of via videoconferencing "Teams” wordt gehouden. Wij gaan ervan uit dat belangstellenden op deze datum/dit tijdstip beschikbaar zijn voor een gesprek.

Toelichting op rooster

Minimaal 24 uur per week en maximaal 36 uur per week.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Minimaal 1 jaar werkervaring als functioneel beheerder Uit de CV van de kandidaat blijkt dat hij/zij minimaal 1 jaar werkervaring heeft als functioneel beheerder.

De Wensen

  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Doorgevraagd gaat worden naar de motivatie van de kandidaat. Getoetst wordt of de kandidaat voldoet aan de kandidaat omschrijving. Verder wordt gekeken naar de staat van de gevraagde kennis, competenties en ervaringen. Als laatste vinden wij het belangrijk dat er een "klik" is tussen de organisatie, teamleden en de kandidaat.
  • Aantoonbare ervaring met het opzetten of ondersteunen bij adoptieprogramma's Weging: 5 %
  • Aantoonbare ervaring met het adviseren op het gebied van office 365. Weging: 5 %
  • Aantoonbare ervaring met het opstellen van beleid rondom office 365. Weging: 5 %
  • Aantoonbare ervaring als functioneel beheerder sharepoint, dit blijkt uit CV. Weging: 10 %
  • Aantoonbare ervaring als functioneel beheerder MS teams, dit blijkt uit CV. Weging: 15 %

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox