Gemeente Amersfoort

Functioneel Beheerder GEO-applicaties

Gemeente Amersfoort

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

De gemeente Amersfoort - een stad met ruim 150.000 inwoners - ontwikkelt zich in een hoog tempo en bruist van de initiatieven. De organisasatie beweegt daarin mee. Met zo'n 900 medewerkers zijn we een relatief kleine organisatie. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt.

Binnen de afdeling IV wordt door het Fysiek Domein en GEO-team het functioneel beheer uitgevoerd voor de GEO-applicaties en proces applicaties. Deze worden gebruikt door de vakafdelingen in de ambtelijke organisatie.
Dit doe je in afstemming met twee andere functionele beheerder en als vervanging tijdens vakantie en met een actieve houding en een positieve uitstraling richting de eindgebruikers en het management. 

Let op:
In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv's in dient en zo kan sturen op wie in de top komt, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte / kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht.

Urenregistratie/facturatie:
De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan eer via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.

Kandidaatomschrijving


We zijn op zoek naar een functioneel beheerder voor onze GEO-applicaties met een focus op ‘backoffice’ applicaties zoals AutoCAD, TopoCAD, NGDW, DGDialog en Geovisia. Daarnaast ook voor het functioneel beheer van Fysiek Domein applicaties zoals Melddesk.
Een bredere kennis van het Geo applicatielandschap (Gegevensmagazijn, Geo viewers, Mapinfo, Basisregistraties, enz..) is een pré, of in ieder geval de wil om dit eigen te maken. Voor ons is dat noodzakelijk om ook afwezigheid van collega’s op te kunnen vangen (verlof, ziekte).
Als functioneel beheerder ben je de ‘linking-pin’ tussen de gebruikers, de technische mensen en de leverancier. De kandidaat dient pragmatisch, analytisch en een echte teamplayer te zijn.


Meer specifiek:

  • Je bent verantwoordelijk voor de afhandeling van incidenten en verzoeken die binnenkomen;
  • Je bent een gesprekspartner voor gebruikers, technisch beheerders en DBA-ers;
  • Je levert een bijdrage aan het tot stand komen van Geo gerelateerde informatieproducten;
  • Je bent verantwoordelijk voor het versiebeheer (updates & nieuwe releases), het testen en in gebruik nemen van nieuwe versies van de applicaties.

Om de functie of opdracht goed uit te kunnen voeren moet u over bepaalde competenties beschikken. Ook wordt van alle medewerkers en ‘externe inzet’ van de gemeente Amersfoort verwacht dat zij open, actief en integer zijn. U beheerst u de competenties op de bijbehorende niveaus zoals hieronder genoemd:

  • Analytisch vermogen
  • Omgevingsbewustzijn
  • Samenwerken
  • Relatiebeheer
  • Resultaatgerichtheid
  • Overtuigingskracht

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Opleiding Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding. (aantoonbaar in het CV)
  • Werkervaring Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente ervaring met het functioneel beheer van geografische informatiesystemen, waarvan minimaal 2 jaar diepgaande ervaring met Geovisia. Toon duidelijk aan met het CV.
  • Kennis Aantoonbare kennis van processen in de openbare ruimte (groenbeheer, wegbeheer, etc). Toon duidelijk aan in het CV.

De Wensen

  • Werkervaring 1 De kandidaat heeft ervaring met de applicatie Melddesk. Toon duidelijk aan met het CV.
  • Werkervaring 2 De kandidaat heeft aantoonbaar kennis van de applicaties CAD-, NGDW, Topocad. Toon duidelijk aan met het CV.
  • Werkervaring 3 De kandidaat is aantoonbaar een goede gesprekspartner voor gebruikers, technisch beheerder en database beheerders. Toon duidelijk aan met het CV.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview wordt getoetst op werkervaring, kennis en de gewenste competenties.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox