Gemeente Breda

Functioneel beheerder financiën.

Gemeente Breda

De opdracht­omschrijving

Functioneel Beheerder Financiën.

Versterk jij de (digitale) samenwerking binnen de Gemeente? Binnen de gemeente liggen op dit moment grote automatiseringsvraagstukken. Om deze goed in te kunnen vullen hebben we mensen nodig die processen doorzien en ook advies kunnen geven over de juiste oplossing. Als functioneel beheerder richt je processen in en beheer je deze processen. Je doet alles om je (interne) klanten van de beste service te voorzien.

Wat ga je doen?

  • Je organiseert en voert het beheer van applicaties efficiënt uit.
  • Je zoekt verbinding met beheerders van gekoppelde applicaties, leveranciers en gebruikers.
  • Je werkt zelfstandig aan complexe ontwikkelingen van tactische aard en maakt impactanalyses.
  • Je helpt gebruikersgericht met het verduidelijken van vragen en vertaalt deze naar oplossingen.
  • Je coördineert, plant en begeleidt acceptatietesten voor de beheerde applicaties binnen de afdeling.
  • Je zorgt voor afstemming en samenwerking met andere (sub)teams binnen de gemeente op het gebied van acceptatietesten.
  • Je adviseert het management over de ontwikkeling, aanschaf en inrichting van systemen en koppelingen.
  • Je toont eigenaarschap, zoekt creatieve oplossingen en doet verbetervoorstellen voor gebruikers.

Wat vragen wij?
De collega die we zoeken is iemand die het voortouw neemt en bij wie het werken met applicaties, processen en mensen in het bloed zit. In een dynamische omgeving beschik je over een helicopterview en kijk je verder dan je eigen takenpakket. Wij zoeken een echte teamplayer die veel energie steekt in samenwerking (met gebruikers) en delen van kennis. 

  • Je beschikt over hbo-werk- en -denkniveau met affiniteit voor informatietechnologie en bedrijfskundige informatica.
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring als Functioneel- en/of Applicatiebeheerder of vergelijkbare functie.
  • Je kunt procesvraagstukken vertalen naar functionele inrichtingen en andersom.
  • Je hebt kennis van financiële processen en aantoonbare ervaring met het beheer van Key2Financien.
  • Je beschikt over sterke communicatieve en sociale vaardigheden.
  • Je hebt een goed ontwikkeld probleemoplossend en analytisch vermogen.
  • Je neemt initiatief en bent doortastend.
  • Je bent enthousiast en gedreven, en vindt het leuk om je kennis te delen.


Wie zijn wij?
Team Functioneel & Applicatiebeheer is onderdeel van de afdeling Regie, Data & Informatie. Ons team van beheerders (60 personen) werkt over alle grenzen van de verschillende organisatieonderdelen van de gemeente heen. Wij zorgen voor de continuïteit en kwaliteit van de (kern)applicaties en de integratie van de systemen. Het is een enorme uitdaging, maar wij doen het met veel enthousiasme! Op onze afdeling staat iedereen voor elkaar klaar en geloven we in dat vele handen licht werk maken.
Lees meer over de Gemeente Breda
 

  • Het betreft een opdracht voor 2 dagen in de week
  • Graag 1 dag op kantoor (dinsdag) verplicht

De Eisen

  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring als functioneel of applicatiebeheerder. Dit moet blijken uit het cv.
  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2024 is vastgesteld op € 233.000. Voor de topfunctionarissen zonder dienstbetrekking is de hoogte van het bezoldigingsmaximum gekoppeld aan de duur van de functievervulling in kalendermaanden. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 30.800 per maand voor de eerste zes maanden en € 23.400 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2024 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 221. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur kennis van Key2Financien (softwarepakket) of heeft kennis van een ander financieel pakker Dit moet blijken uit het cv om welk pakker dit gaat.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 4 jaar ervaring als functioneel of applicatiebeheerder. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Je beschikt over sterke communicatieve en sociale vaardigheden. - Je hebt een goed ontwikkeld probleemoplossend en analytisch vermogen. - Je neemt initiatief en bent doortastend. - Je bent enthousiast en gedreven, en vindt het leuk om je kennis te delen. De datum 19 november is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
  • De datum 19 november is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox