Gemeente Hilversum

Functioneel beheerder Domein Dienstverlening

Gemeente Hilversum

De opdracht­omschrijving

Gemeente Hilversum, een uitdagende werkgever in de Mediastad in het groen
De gemeente Hilversum luistert aandachtig naar de vraagstukken die haar burgers, bezoekers en bedrijven aan de orde stellen. We zoeken actief de dialoog op met onze inwoners en partners. We helpen hen om oplossingen te vinden. Soms door in coproductie samen te werken. En soms door de regie te voeren. Zo werken we aan een zelfredzame samenleving. Die samenleving verandert echter steeds sneller. Van ons wordt verwacht dat wij effectief en tijdig kunnen inspringen op nieuwe eisen en wensen.

Hiervoor hebben we een netwerkorganisatie gebouwd. Daarin werken ruim 600 collega’s aan wat er nodig is voor en in Hilversum. Dat zijn collega's die hun maatschappelijke betrokkenheid en ambitie kunnen omzetten naar concrete resultaten, waar de stad verder mee kan. Het zijn collega's die bereid zijn om steeds die extra stap te zetten, ook op de minder gebaande paden. Die anderen - binnen en buiten de organisatie - stimuleren en helpen om hetzelfde te doen. Collega's die flexibiliteit tonen in houding en gedrag. Die denken en handelen vanuit zelfvertrouwen en verantwoordelijkheid. Collega’s die politiek sensitief zijn, inzicht hebben in de processen en hun eigen rol binnen een politiek bestuurlijke omgeving.

Onze kernwaarden: klantgericht werken, initiatief nemen, samenwerken en samenlevingsgericht werken. De rode draad is dat we ons blijven ontwikkelen. Dan zijn we nu, maar ook in de toekomst, toegerust voor de (nieuwe) taken waar we als gemeente voor staan.

Opdracht
Algemene omschrijving
Het team Business IT ondersteuning (BIO) van de gemeente Hilversum bestaat uit 25 functioneel beheerders/ regisseurs die de organisatie ondersteunen bij het gebruik van de belangrijkste kernapplicaties. Binnen het domein dienstverlening waar o.a. de systemen voor burgerzaken, vergunningen, toezicht en handhaving worden beheerd zoeken wij wegens het vertrek van een van onze medewerkers op korte termijn, een tijdelijke invulling van de functie van functioneel beheerder Vergunningen, Toezicht en Handhaving. We zijn daarbij opzoek naar iemand die ons bij het dagelijks beheer en in het project om de VTH applicatie te vervangen, kan ondersteunen.

Taken en werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd tijdens de opdracht:

  • Gebruikersondersteuning, servicemanagement, testwerkzaamheden, leveranciers-aansturing voor verschillende applicaties ter ondersteuning van Vergunningen, Toezicht en Handhaving.
  • Projectondersteuning bij de invoering van Centric Leefomgeving (CLO) applicatie als vervanging van key2vergunningen/suite4omgeving. Deze ondersteuning omvat o.a. de inrichting van de applicatie in afstemming met de key users, testen van de inrichting, opstellen van functionele instructies en geven van gebruikerstrainingen.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Beschikbaar per uiterlijk 24 oktober 2022.

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het beheer van een vergunningensysteem;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werk ervaring in de afgelopen 3 jaar met het uitvoeren van functioneel beheer binnen een gemeente;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met de voorbereiding op de invoering van de Omgevingswet.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox