Gemeente Deventer

Functioneel Beheerder Burgerzaken

Gemeente Deventer

De opdrachtĀ­omschrijving

Klus Functioneel beheer Burgerzaken Omschrijving opdracht
De kandidaat is een (ervaren) functioneel beheerder op het gebied van Burgerzaken. Als Functioneel Beheerder ben je verantwoordelijk voor het analyseren, ontwikkelen en onderhouden van de informatiebehoefte binnen burgerzaken. De kandidaat houdt zich dagelijks bezig met het gebruikersbeheer en functionaliteitenbeheer van de burgerzaken applicatie iBurgerzaken (PinkRoccade). Je draagt zorg voor de continuïteit van de systemen en vertaalt de informatiebehoeften die vanuit werk- en organisatieprocessen ontstaan, in de informatievoorziening. Daarnaast heb je een ondersteunende rol richting key-users of gebruikers.   Omschrijving kandidaat Je hebt een aantoonbaar HBO werk en denkniveau.
Je hebt (uitstekende) kennis van de burgerzaken applicatie.
Je kunt je kennis overbrengen door trainingen te geven aan gebruikers.
Je leert snel, bent communicatief sterk, goed in samenwerken, energiek, creatief en vernieuwend.
Je hebt kennis van de werkprocessen binnen de burgerzaken.
Daarnaast heb je kennis en ervaring met SharePoint.
Kennis en/of ervaring met BISL (certificering) is een pré.

Gezochte talenten
Communicatief sterk, Analytisch, Behulpzaam, Daadkrachtig, Gestructureerd, Leergierig, Nauwkeurig, Zelfredzaam, Verbindend, Vernieuwend.

De opdracht wordt uitgevoerd bij de Gemeente Deventer. Ze is gastheergemeente voor het samenwerkingsverband tussen Deventer, Olst-Wijhe en Raalte voor de ICT-samenwerking (DOWR-I). DOWR-I heeft een viertal aandachtsgebieden: klantrelatie & ontwikkeling, klantrelatie & beheer, IT-beheer en Servicedesk. Het team bestaat uit ongeveer 85 medewerkers. DOWR-I vervult de rollen van beheerder van systemen en applicaties, adviseur en regisseur op het   gebied   van   informatievoorziening   en   ICT. Binnen DOWR-I worden   projecten   en programma’s uitgevoerd naast het reguliere beheer, zoals digitaal werken, rationalisatie en vernieuwing van applicaties, informatiebeveiliging en vervanging van systemen. De omgeving die door DOWR-I wordt beheerd telt zo’n 1300 werkplekken en 1600 gebruikers.

De Eisen

  • Kandidaat is per direct minimaal 24 uur per week beschikbaar voor de gevraagde periode.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat heeft op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO-opleiding.
  • Kandidaat heeft op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder Burgerzaken.
  • Kandidaat heeft op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder iBurgerzaken.
  • Kandidaat heeft kennis van de van de werkprocessen binnen Burgerzaken
  • Sollicitatiegesprek Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de opdracht en kandidaatsomschrijving. Ook wordt gekeken of er een klik met de kandidaat aanwezig is. Communicatief sterk, Analytisch, Behulpzaam, Daadkrachtig, Gestructureerd, Leergierig, Nauwkeurig, Zelfredzaam, Samenwerken, Vernieuwend.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox