Hogeschool Saxion

Functioneel beheerder -afas

Hogeschool Saxion

De opdracht­omschrijving

Voor Saxion Hogeschool zijn we op zoek naar een Functioneel Beheerder AFAS Finance, projecten en HR:
Als Functioneel Beheerder werk je op het snijvlak van IT, business & proces. Dankzij jouw snelle handelen en inzicht voor processen draag je bij aan een optimale informatievoorziening. Ben jij communicatief, werk je graag samen en zoek je altijd naar verbeteringen? Solliciteer dan nu!

Dit ga je doen als Functioneel Beheerder
Als Functioneel Beheerder AFAS weet jij als geen ander wat er mogelijk is binnen jouw applicatie. Je stelt procesbeschrijvingen op en richt de applicatie in. Je adviseert collega’s over optimaal gebruik en procesverbeteringen en de rol van jouw applicatie daarbij. Je verzorgt trainingen en helpt collega’s met hun vragen.

Hier ga je werken
Bij Saxion verkennen we toekomstige ontwikkelingen, kijken we over grenzen en vakgebieden heen en jagen we innovatie aan. Zo dragen we samen bij aan een slimme, veilige en duurzame wereld. Wij stellen onszelf de vraag wat technologische innovaties kunnen betekenen en bijdragen aan de mens, de samenleving en onze aarde. We leren onze studenten om met een brede blik naar maatschappelijke vraagstukken te kijken en hiervoor praktische oplossingen te bedenken.

Business Support Organisatie
Als Functioneel Beheerder bij Saxion ga je werken binnen team Functioneel Beheer van de Business Support Organisatie (BSO). De BSO ondersteunt Saxion in haar missie om een wendbare en vitale organisatie te zijn. De dienst is gericht op het bieden van hoogwaardige en integrale dienstverlening en verzorgt ondersteunende diensten op het gebied van ICT, HR, Finance, Onderwijs- en Onderzoeklogistiek.

Werken bij Saxion betekent werken aan toekomstgericht en inspirerend onderwijs én onderzoek. Je vervult een boeiende functie waarin volop ruimte is voor initiatief en ontwikkeling. En dat in een maatschappelijk relevante en dynamische organisatie.

De werkzaamheden zijn op de locatie Enschede (minimaal 1 dag op kantoor). In overleg zou er ook vanuit het kantoor in Deventer gewerkt kunnen worden.

Aanvullende informatie:
• Gelieve CV in PDF-format en in het Nederlands toevoegen.
• Per leverancier mogen er een maximaal aan 2 kandidaten aangeboden worden.
• Bij voldoende aangeboden kandidaten bestaat de mogelijkheid dat de aanvraag eerder gesloten zal worden.
• Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van deze specifieke klant. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u die opvragen bij de verantwoordelijke recruiter.

Screening:
• Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening.
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.

BELANGRIJK!: Vul alle kandidaat gegevens juist in. Vul bij “woonplaats” de woonplaats in van de kandidaat. Dit zijn gegevens die de klant wil ontvangen met de aanbieding. Bij onvolledige/onjuiste aanbiedingen is er een risico dat de kandidaat niet aangeboden kan worden en hiermee afgewezen wordt.

De Eisen

  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding (bijv. bedrijfskundige informatica of Business Information Management).
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met (optimalisaties van) processen en inrichting Afas breed (Finance, projecten en HR).
  • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.

De Wensen

  • Als je ervaring binnen een onderwijsinstelling hebt is dat zeker een pré.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
27 juni 2025 om 06:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox