gemeente Buren
max €75 per uur
Gelderland
20 uur per week
19 februari 2024
30 juni 2024
Front Office medewerker Burgerzaken 20 uur
Heb je minimaal 2 jaar ervaring bij team burgerzaken bij een gemeente? Zit klantgerichtheid en dienstverlening in je lijf? Heb je ook een brede kijk op dienstverlening? Dan is de gemeente Buren op zoek naar jou.
Wij zijn op zoek naar een ervaren, zelfstandige frontoffice medewerker burgerzaken voor 20 uur per week tot eind juni 2024.
Als baliemedewerker burgerzaken ben je het visitekaartje van de gemeente en gaat het om de volgende taken:
Zowel aan de balie als online kan het gaan om aanvragen op het gebied van burgerzaken zoals reisdocumenten, rijbewijzen, VOG’s, uittreksels, geboortes, overlijdens, verhuizingen en het beantwoorden van telefonische vragen.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox