Gooise Meren

Flexibele schil Klant Contact Centrum

Gooise Meren

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Werken bij Gooise Meren is samen wonen, werken, ondernemen en plezier maken in een groen gebied met een rijke geschiedenis. Gooise Meren is de jongste gemeente van het Gooi. Sinds 1 januari 2016 is de gemeente ontstaan uit een fusie van Bussum, Muiden, Muiderberg en Naarden. Het gebied barst van de historie en cultuur en staat bekend om zijn prachtige natuurgebieden en waterrijke omgeving aan het Naardermeer en IJmeer.

De gemeente heeft ongeveer 57.000 inwoners en 380 medewerkers. Al deze mensen zijn verschillend. In interesses, overtuigingen, afkomst, leeftijd en passies. We vinden het belangrijk om dit terug te zien in onze organisatie; diversiteit zorgt voor rijkere inzichten en betere resultaten.

Samen met inwoners, ondernemers en andere partijen werken we aan een omgeving waarin iedereen zich thuis voelt. Samen zoeken we continu naar mogelijkheden om Gooise Meren te blijven verbeteren.

Opdracht
De gemeente Gooise Meren heeft een Klant Contact Centrum (KCC) dat dagelijks de vele telefoontjes verzoeken en aanvragen met burgers en bedrijven binnen de gemeente Gooise Meren beantwoord en doorzet. Zij is daarmee een spil in het web van de gemeentelijke dienstverlening.

Op deze afdeling werken 18 vaste medewerkers en wordt gewerkt met een flexibele schil van 4 tot 6 personen die gemiddeld zo’n 15 uur per week worden ingezet.

Deze flexibiliteit en ondersteuning is gewenst ook naar de toekomst toe. Daarnaast is wenselijk dat periodiek aanvullende vraag in ondersteuning kan worden geboden bij extra uitval, zoals langdurig verlof of ziekte van onze vaste collega’s

De gemeente is met deze uitvraag op zoek naar een contractpartner die dit kan opvangen en beschikt over een pool van meerdere goede kandidaten. Aan u als inschrijvende partij wordt gevraagd om hiervoor minimaal 4 CV’s te overleggen. Gedurende de opdracht kan sprake zijn van wisseling van kandidaten. Dit uiteraard in overleg met de gemeente

 

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De Inschrijver kan opschalen naar 6 kandidaten indien dit door omstandigheden noodzakelijk is
  • De kandidaten zijn flexibel inzetbaar voor circa 12 uur per week
  • De kandidaten volgen óf hebben een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4
  • Uiterlijk beschikbaar per 10 april 2020

De Wensen

  • Op welke wijze de inschrijver de KCC medewerkers traint en ervoor zorgt dat kennis over de klant gedeeld wordt/actueel blijft
  • Welke maatregelen inschrijver heeft om KCC medewerkers aan zich te binden
  • Welke propositie de inschrijver heeft ten aanzien van het flexibel aanbieden van KCC medewerkers
  • Inschrijver levert een visie op KCC werkzaamheden aan van maximaal 2 pagina’s A4 (enkelzijdig). Hierin beschrijft zij (zie criteria 6a, 6b. en 6c in opdrachtomschrijving)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox