Gemeente Amstelveen
geen max tarief
Noord-Holland
16 uur per week
19 mei 2025
31 december 2025
De zittende partij wordt gevraagd om mee te doen met de aanbesteding.
De gemeenten Amstelveen en Aalsmeer is op zoek naar een dienstverlener die per direct minimaal drie vte beschikbaar heeft die zich wil inzetten voor het ondersteunen in de integrale fiscale dienstverlening van beide gemeenten in het kader van het traject doorontwikkeling Horizontaal Toezicht met de belastingdienst in de periode van mei 2025 tot januari 2027. Hierin is een optie tot verlenging voor 3 jaar. Deze opdracht is onderhevig aan piek en dal momenten.
Jouw verantwoordelijkheid als dienstverlener is de levering van personeel van minimaal drie medewerkers (niet zzp) voor de functie fiscaal specialist BTW (2 vte) en Loonheffing (1 vte). Er is ook de mogelijkheid tot maximaal tot vier medewerkers voor deze opdracht indien de inzetbaar noodzakelijk is van de opdrachtgever.
De dienstverlener is een gedegen leverancier van fiscalisten en heeft meerjarige ervaring met het leveren van dit profiel binnen gemeentelijke organisaties van vergelijkbare grootte.
De fiscalisten dienen per direct beschikbaar te zijn vanwege het geplande inwerkprogramma.
De taken van de dienstverlener zijn de volgende:
Bij het aanleveren van de offerte verwachten we de volgende onderdelen:
Profiel
Competenties
In Amstelveen werken we samen, zijn we betrokken en werken we oplossingsgericht. Dit zijn onze kernwaarden en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert.
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
Referentie:
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.
VOG:
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de gemeente Amstelveen.
De top 3 van leveranciers en kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op woensdag 14 mei 2025 tussen 13:00uur - 17:00uur en vinden online via MS Teams plaats. De inschrijvers (én de kandidaten) dienen op deze datum en tijdsblok beschikbaar te zijn.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox