Gemeente Alphen aan den Rijn

Financieel medewerker Uitkeringsadministratie Inkomen

Gemeente Alphen aan den Rijn

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Fulltime beschikbaar per 1 juli 2021
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de financiële verwerking van de uitkeringen in het kader van de Participatiewet
  • Een afgeronde opleiding op het gebied van Uitkeringsadministratie

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het systeem Suwinet (25 pt)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het systeem Suite WIZ (25 pt)
  • Voorliggende voorzieningen (recht op WW, ZW etc.) en fraude-alertheid (25 pt)
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van sociale zekerheid (Participatiewet/Belastingwetgeving/Tozo) (25 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten