gemeente Utrecht

Financieel adviseurs jaarrekening

gemeente Utrecht

De opdracht­omschrijving


Financieel adviseurs jaarrekening

Korte beschrijving speelveld
Met de groei van Utrecht, groeit ook het aantal opgaven in de stad en zijn er langlopende gebiedsontwikkelingen en programma’s zoals onder andere Energie, Wonen en Mobiliteit. Al deze verschillende opgaven vragen om advisering vanuit financiën.
Het organisatieonderdeel Ruimte is verantwoordelijk voor deze uitdagingen en is onderverdeeld in
7 overkoepelende teams (gildes), waarin medewerkers zijn geclusterd op hun expertise. Je komt te werken in het team dat de komende maanden actief bezig is met werkzaamheden rond de jaarafsluiting.

Collega’s in het gilde Bedrijfsvoering houden zich bezig met financieel advies en beheer, managementondersteuning, besluitvormingsprocessen, innovatie en data gedreven sturing.  Jij gaat onderdeel uitmaken van het team Financiën, Planning & Control en Kwaliteitszorg. Wij zijn een relatief nieuw team met zowel ervaren als nieuwe medewerkers. Onder leiding van een kwartiermaker krijgt het team steeds meer vorm.

Je taken zijn:
De jaarafsluiting is ten behoeve van het Ruimtelijk Domein. Daarbinnen werk je specifiek voor gebiedsopgaven & programma’s en draag je actief bij aan het op orde krijgen van de jaarafsluiting voor deze gebieden en programma’s. Als financieel adviseur draag je, samen met je collega’s, er zorg voor om dit binnen de gestelde termijn en zorgvuldig te doen. Je bent in staat om dit te coördineren en goed af te ronden. De focus ligt dus op de jaarafsluiting. Dat zijn de belangrijkste werkzaamheden voor de inhuurperiode. Mogelijk kan er ook sprake zijn om bedrijfsmatige werkzaamheden te verrichten.



Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je hebt de opdracht gelezen en je gaat akkoord met de inhoud van het profiel en deze inhuuruitvraag.
  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • Je beschikt over HBO  werk- en denkniveau
  • Je hebt minimaal 3 jaar recente en relevante werkervaring rond afronding jaarafsluitingen
  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie: 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

De Wensen

  • een afgeronde opleiding in financieel-/economische richting is een pre
  • Ervaring met een P&C cyclus binnen een overheidsinstelling heeft de voorkeur
  • Welke kennis en ervaring neem je mee die jezelf van belang acht voor deze rol
  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • Wat is het telefoonnummer/e-mailadres waarop we je kunnen bereiken.
  • Is de aangeboden kandidaat in (tijdelijke) loondienst bij de aanbieder waardoor er sprake is van een detachering naar Gemeente Utrecht? Is de kandidaat ZZP en wordt deze rechtstreeks voorgesteld? Of is de kandidaat ZZP en wordt deze via een bureau (bemiddeling) voorgesteld? LET OP: Gemeente Utrecht gaat alleen een overeenkomst aan met de aanbieder. - ZZP Rechtstreeks - ZZP via bemiddeling - Detachering

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox