BEL Combinatie

Financieel adviseur/administrateur Vastgoed

BEL Combinatie

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De BEL Combinatie is een uitvoeringsorganisatie voor de zelfstandige gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. Een organisatie die continu in beweging is en veel ruimte biedt voor persoonlijke ontwikkeling en eigen verantwoordelijkheid. Wij werken vanuit de kernwaarden professionaliteit, openheid, samenwerken en publiek ondernemerschap.

Functie
Binnen de jonge, complexe organisatie werk je voor de colleges van de gemeente Blaricum, Laren en Eemnes. Binnen het team Ruimtelijke ontwikkeling & Ruimtelijke Ordening val je onder het cluster Vastgoed en Grondzaken. Hiërarchisch val je onder de teamleider Ruimtelijke ontwikkeling & Ruimtelijke Ordening.

Je bent onderdeel van een cluster met onder meer integraal verantwoordelijke vastgoedspecialisten
en een regisseur onderhoud. Gezamenlijk wordt gezorgd voor de exploitatie, beheer incl. onderhoud van het vastgoed van de 3 gemeenten en de BEL-organisatie zelf. In de functie van Financieel adviseur ben je verantwoordelijk voor alle financiële informatie van het cluster. Je zorgt er voor dat keuzes en beslissingen financieel verantwoord zijn en verantwoord kunnen worden en dat dat geldstromen, inzichtelijk, uitlegbaar en navolgbaar zijn.

De werkzaamheden zijn o.a.:

  • Je zorgt voor opstellen en aanleveren van de financiële producten van het cluster Vastgoed voor de P&C-cyclus/gemeentelijke begrotingen en jaarrekeningen (begroten en verantwoorden) waaronder een financiële vertaling van de meerjarenonderhoudsplannen naar de begroting;
  • Je analyseert en verklaart afwijkingen en stelt prognoses op;
  • Je coördineert de werkzaamheden van het cluster Vastgoed voor de P&C-cyclus;
  • Je adviseert op strategisch niveau over vastgoedbeslissingen vanuit financieel perspectief  rekening houdend
    met lokale omstandigheden, beleidsontwikkelingen en binnen de kaders van wetten en regels;
  • Je levert in goede afstemming met het centrale onderdeel C&F concrete en gedetailleerde financiële adviezen en rapportages aan het management/directie, de portefeuillehouders/gemeentebesturen en de vastgoedspecialisten binnen het cluster;
  • Je levert verbetervoorstellen voor het financieel beheer van het vastgoed;
  • Je brengt en houdt de financiële administratie van Vastgoed op orde en je doet verbetervoorstellen voor de inrichting van de financieel/administratieve processen;
  • Je bent verantwoordelijk voor een juiste, tijdige en volledige aanlevering van mutaties in de vastgoedportefeuille aan de financiële administratie;
  • Je maakt deel uit van diverse projectgroepen.

Profiel

  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal Hbo-niveau op het terrein van financiën of een bedrijfskundige opleiding (Accountancy/ Bedrijfseconomie/ Bedrijfskunde)
  • Je hebt aantoonbaar werkervaring van meer dan 5 jaar op het gebied van gemeentelijk vastgoed en kennis van het BBV
  • Je bent in staat goede verbindingen te maken en onderhouden met collega’s van je eigen afdeling en afdeling Control en Financiën
  • Je bent analytisch sterk, sociaal vaardig, toegankelijk en hebt een gezonde dosis humor.
  • Je zegt wat je doet en je doet wat je zegt.
  • Je beschikt over een hands-on mentaliteit: je hebt oog voor het beleid op strategisch niveau, maar je kunt je ook verdiepen in administratieve details.
  • Je bent accuraat en staat sterk in je schoenen.
  • Daarbij ben je een collegiale teamspeler en deel je jouw kennis graag met collega’s.
  • Piekdrukte in het werk brengt jou door je stressbestendigheid niet van de wijs.
  • Je bent innovatief en draagt nieuwe ideeën aan, waarbij je gemakkelijk anderen meekrijgt.

Competenties:

  • Communiceren;
  • Samenwerken;
  • probleemoplossend

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van maandrapportages, jaarrekeningen en begrotingen
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Financieel Adviseur Vastgoed binnen een gemeentelijke instelling
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Economie of Financiën

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox