Gemeente Weststellingwerf
max ā¬70 per uur
Friesland
24 uur per week
01 november 2025
31 januari 2026
Werken bij een gemeente suf en saai? Vergeet het maar! De gemeente Weststellingwerf bemoeit zich met de hele lokale samenleving, van afvalcontainer tot zwembad, van thuishulp tot fietspad. Hierdoor werken bij ons veel verschillende mensen met allerlei opleidingen en deskundigheden.
Bij de gemeente Weststellingwerf werk je mét mensen vóór mensen. En kun je echt iets betekenen! De wensen en behoeften, maar ook de mogelijkheden van de inwoners van onze 26 dorpen nemen we graag mee in de plannen die we maken. Mits die passen bij de wetten en regels waar we mee te maken hebben. Dat is complex, enorm interessant en brengt verantwoordelijkheden met zich mee.
Voor de financiële afdeling zijn wij op zoek naar een financieel administratief medewerker.
Je functie
Jouw functie als administratief financieel medewerker:
Als administratief medewerker ben jij een belangrijke schakel in het beheer van de financiële administratie. Je zorgt ervoor dat inkomende facturen correct worden verwerkt en tijdig worden betaald. Je hebt veel contact met zowel interne als externe partijen en draagt bij aan een soepele administratie en een tevreden leveranciersnetwerk.
Globale werkzaamheden
Waar ga je werken?
Je komt te werken in het team Administratieve Ondersteuning en Verzekeringen. Dit team biedt ondersteuning op het gebied van personeels- en salarisadministratie, financiële administratie en verzekeringen. Het cluster bestaat uit financiën bestaat uit 10 collega’s. In onderling overleg worden de taken verdeeld. De werkzaamheden kunnen plaatsvinden op alle locaties van de drie OWO-gemeenten, maar je standplaats is Wolvega.
Wil je weten waarom je toekomstige collega's stiekem trots zijn op hun gemeente en wat ze te vertellen hebben over hun werk? Neem dan een kijkje op werkenbij.weststellingwerf.nl
Verantwoordelijkheden
Wat verwachten we van jou
Je hebt/bent:
Ervaring met SAP (iFinancien) is een pluspunt.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november tot en met 31 januari voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox