Gemeente Hof van Twente

Financieel administratief medewerker

Gemeente Hof van Twente

De opdracht­omschrijving

Gemeente Hof van Twente
Werken bij onze gemeente betekent werken bij een plattelandsgemeente waar we met trots met elkaar en samen met onze inwoners werken aan de Hof van morgen. Wij stimuleren dan ook graag jouw professionaliteit, creativiteit en servicegerichtheid. Zo draag jij bij aan de maatschappelijke opgave vanuit jouw rol, expertise en verantwoordelijkheden! Als lerende organisatie bieden we onze werknemers de mogelijkheid om zichzelf (verder) te ontwikkelen.  

Als Hof van Twente zijn we trots om bij te mogen dragen aan de maatschappij, ieder op zijn of haar eigen manier. We werken met enthousiasme, korte lijnen, betrokkenheid, integraal en vooral met plezier. Hof van Twente is een gemeente voor iedereen!  

Opdracht 
Wat ga je doen:

  • Verwerk je correct en efficiënt binnenkomende facturen. Dit betekent dat je de codering en goedkeuring door accordeerders en budgethouders controleert en elke factuur zorgvuldig verwerkt;
  • Boek je bankafschriften van diverse banken en analyseer je eventuele verschillen op de tussenrekening. Wanneer je afwijkingen of onregelmatigheden constateert, zorg jij voor de juiste documentatie en werk je deze bij via memorialen;
  • Draag je zorg voor de periodieke aangifte van de omzetbelasting. Je bereidt ze voor en verwerkt ze in ons systeem waardoor er een nauwkeurige aansluiting is van de tussenrekeningen. Zo blijft onze administratie consistent en compliant met de belastin
  • Bewaak je de kwaliteit en doorlooptijd van onze crediteurenadministratie. Dit houdt in dat je ervoor zorgt dat de facturen tijdig worden verwerkt en betalingen zonder vertraging plaatsvinden. Jouw kritische oog en alertheid dragen bij aan een soepel
  • Fungeer je als vraagbaak voor collega’s en ondersteun je hen bij de crediteuren- en debiteurenadministratie.

CV-eisen  
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.  

Werkdagen  
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma t/m do  
Is hybride werken mogelijk: Nee  

 

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal (spraak en geschrift) in verband met de voertaal van de opdracht.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als administratief medewerker binnen een overheidsinstelling;
  • Aantoonbare werkervaring met software gericht op financiën (benoem dit duidelijk in het cv);

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in Financiële of Administratieve richting;
  • Aantoonbare werkervaring als administratief medewerker bij een overheidsorganisatie;
  • Aantoonbare werkervaring met Key2Financiën (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Een maximum uurtarief van €80,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker binnen een overheidsinstelling;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
01 juli 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox