
Stichting ICTU
geen max tarief
Zuid-Holland
24 uur per week
19 januari 2026
31 december 2026
Gewenste dagen in de week inzet (indien van toepassing) : maandag, dinsdag en donderdag op kantoor
Gewenste profiel
De afdeling Facilitair & Huisvesting binnen de directie Bedrijfsvoering ondersteunt ICTU in de breedte op het gebied van kantoorhuisvesting, facilitaire dienstverlening en operationele continuïteit. ICTU zoekt een professional die de dagelijkse facilitaire werkzaamheden zorgvuldig uitvoert, overzicht bewaart en actief bijdraagt aan een nette, veilige en functionele werkomgeving.
ICTU zoekt een professional die:
• proactief knelpunten en verbeterkansen in de kantooromgeving signaleert en opvolgt;
• gestructureerd, procesmatig en planmatig werkt;
• communicatief vaardig is, helder schrijft en effectief afstemt met interne en externe stakeholders;
• hands-on, oplossingsgericht en klantgericht opereert;
• op een natuurlijke wijze schakelt tussen dagelijkse operationele taken, projectmatige ondersteuning en leveranciersafstemming.
Voorbeelden van werkzaamheden
• Adviserende en uitvoerende rol bij huisvestingsvragen vanuit projecten.
• Bijhouden en actualiseren van plattegronden/projectindelingen.
• Huisvesting rondom ICTU-faciliteiten.
• Aanspreekpunt voor leveranciers.
• Ondersteuning bij interne evenementen.
• Controlerondes en opvolging van facilitaire meldingen.
• Bestellen en beheren van kantoorbenodigdheden.
• Opvolgen van meldingen via Colliers, inclusief escalatie richting SD/FAZ/Huisvesting.
• Actualiseren PDCA-documentatie en procesvastlegging.
• Begeleiden van kleine kantooraanpassingen.
• Gebouwbeheer (schoonmaak, catering, AV, gebouwbeheer, meubilair, koffie/hygiëne etc.).
• Uitvoeren van projecttaken op het gebied van Facilitair & Huisvesting (bijv. gevelreclame).
• Inhoudelijke ondersteuning bij facilitaire aanbestedingen (koffie, machines e.d.).
• Onderhouden van contacten en bijwonen van overleggen t.b.v. het SoZa-pand.
Gevraagde competenties
• Omgevingsbewustzijn
• Samenwerken
• Resultaatgerichtheid
• Klantgerichtheid
• Stressbestendigheid
• Flexibiliteit
• Gestructureerd en planmatig werken
• Heldere schriftelijke en mondelinge communicatie
Eisen
Doorleenconstructie(s) zijn niet toegestaan
Eis 1: De kandidaat beschikt over MBO/HBO-werk- en denkniveau. Dit moet blijken uit het CV.
Eis 2: De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met operationele facilitaire en huisvestingstaken. Dit moet blijken uit het CV.
Eis 3: De kandidaat is per januari 2026 per direct beschikbaar.
Wensen
De kandidaat toont sterke vaardigheden op het gebied van communicatie, samenwerking, zelfstandigheid en professioneel functioneren. Dit blijkt uit het CV en wordt verdiepend beoordeeld in het selectiegesprek aan de hand van praktijksituaties.
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met facilitaire werkzaamheden. Dit moet blijken uit het CV; indien van toepassing wordt hierop doorgevraagd in het gesprek.
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met huisvestings- en kantoorcoördinatietaken. Dit moet blijken uit het CV.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox