Gemeente Den Helder

Evenementen adviseur

Gemeente Den Helder

  • max €90 per uur

  • Noord-Holland

  • 24 uur per week

  • Omgevingsdiensten
  • 01 juli 2025

  • 30 september 2025

De opdracht­omschrijving

Wat ga je doen
Als evenementen adviseur ga je voor een goede samenwerking zorgen tussen de gemeente en evenementenorganisatoren. Samen met organisaties loop je het gehele aanvraag proces door. Je blijft gedurende het gehele proces de contactpersoon van alle interne en externe belanghebbenden.
Na afloop evalueer je het verloop samen met de organisatoren het verloop van het evenement, om ervoor te zorgen dat de vervolgedities nog beter verlopen.

Naast het gezamenlijk doorlopen van het proces denk je mee over het evenementenbeleid. Je kijkt welke evenementen goed passen binnen onze gemeente en koppelt deze aan lokale initiatieven om Den Helder op de kaart te zetten zoals het Helders perspectief, de Regio Deal of de Maritieme Deal.

Verder:

  • Ben je aanspreekpunt voor de interne organisatie op het gebied van evenementen;
  • Heb je aandacht voor de veiligheid van evenementen tijdens het gehele proces;
  • Denk je mee over gehele aanvraagproces en waar nodig voer je verbeteringen door;
  • Stimuleer je als verbinder de samenwerking tussen de verschillende organisaties;
  • Beantwoord je vragen over de evenementen vanuit de organisatoren
  • Voer je ondersteunende werkzaamheden uit binnen ons subteam cultuur, sport en economie

Na gunning dient de gegunde partij een VOG van de kandidaat te overleggen.

Indien blijkt dat na gunning aan voorgaande niet wordt voldaan betekent dit dat de gunning automatisch komt te vervallen.

Toelichting op rooster

Hybride werken is mogelijk, dit in goed overleg

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleiding De kandidaat heeft een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Werkervaring De kandidaat heeft minimaal twee jaar werkervaring bij een gemeente op het gebied van evenementen. Geef dit duidelijk aan in het C.V.

De Wensen

  • 100.000+ evenement De kandidaat is vanuit haar rol bij de gemeente betrokken geweest bij de organisatie en coördinatie van een evenement dat meer dan 100.000 bezoekers heeft getrokken. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Werkervaring De kandidaat heeft drie jaar gemeentelijke werkervaring in een functie op het gebied van evenementen. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Ervaring evenementen De kandidaat is in de afgelopen drie jaar betrokken geweest bij de organisatie en coördinatie van evenementen vanuit zijn of haar rol bij de gemeente. Geef dit duidelijk aan in het C.V. en licht toe wat de rol is geweest van de kandidaat.
  • Opstellen beleid evenementen De kandidaat is bekend met het zelfstandig opstellen van beleid evenementen op het gebied van evenementen.
  • Beschikbaarheid De kandidaat is uiterlijk per 1 juli beschikbaar voor het gevraagde aantal uur (of eerder indien mogelijk).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
02 juni 2025 om 05:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox