Gemeente Berkelland

Ervaren Service (Level) Manager

Gemeente Berkelland

  • geen max tarief

  • Gelderland

  • 40 uur per week

  • Directie
  • 01 juli 2023

  • 31 december 2023

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Managen en optimaliseren van de ICT-dienstverlening  

 

Verantwoordelijkheden

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de aansturing van de ICT- dienstverlening op basis van de overeengekomen Service Levels, het ontwikkelen en beheren hiervan. Daarnaast neem je in deze rol ook de verantwoordelijkheid voor het change proces en de lopende of nog af te sluiten contracten met de leveranciers.

.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Werkervaring: Ruime ervaring (≥ 5 jaar) als Service (Level) Manager binnen overheidsorganisatie met het: • invoeren en borgen van servicemanagementprocessen conform ITIL; • optimaliseren en uitbreiden TOPdesk, CMDB, change management en overige processen; • coördineren van calamiteiten, changes en processen; • ontwikkelen DVO’s, rapportages, contracten en het beheer hiervan; • begeleiden, coachen en managen van de Servicedesk en tweedelijnssupport
  • HBO, ITIL(4), BiSL, ASL2, PSM1, PRINCE2

De Wensen

  • HBO, ITIL(4), BiSL, ASL2, PSM1, PRINCE2
  • Werkervaring: Ruime ervaring (≥ 5 jaar) als Service (Level) Manager binnen overheidsorganisatie met het: • invoeren en borgen van servicemanagementprocessen conform ITIL; • optimaliseren en uitbreiden TOPdesk, CMDB, change management en overige processen; • coördineren van calamiteiten, changes en processen; • ontwikkelen DVO’s, rapportages, contracten en het beheer hiervan; • begeleiden, coachen en managen van de Servicedesk en tweedelijnssupport
  • Werkervaring: Ruime ervaring (≥ 5 jaar) als Service (Level) Manager binnen overheidsorganisatie met het: • invoeren en borgen van servicemanagementprocessen conform ITIL; • optimaliseren en uitbreiden TOPdesk, CMDB, change management en overige processen; • coördineren van calamiteiten, changes en processen; • ontwikkelen DVO’s, rapportages, contracten en het beheer hiervan; • begeleiden, coachen en managen van de Servicedesk en tweedelijnssupport

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox