1stroom

Ervaren secretaris commissie bezwaar algemene zaken

1stroom

  • geen max tarief

  • Gelderland

  • 20 uur per week

  • Juridisch
  • 10 juli 2025

  • 10 september 2025

De opdracht­omschrijving

Organisatie

1Stroom is de organisatie die werkt voor de gemeenten Duiven en Westervoort. De gemeenten zijn elk zelfstandig, met een eigen gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders. Ze maken zelf keuzes in waar geld in wordt geïnvesteerd en ze stellen beleid op.

De ongeveer 300 medewerkers van 1Stroom werken op meerdere locaties. Om makkelijk te kunnen ‘flexen’ hebben we speciale werkruimtes ingericht en apparatuur ter beschikking. Samen hebben de gemeenten ongeveer 40.000 inwoners. Die kunnen bij hun eigen gemeente(-huis) terecht voor een paspoort, rijbewijs of uittreksel. Ook op het gebied van zorg en ondersteuning blijven inwoners in contact met hun ‘eigen’ gemeente. Dit geldt natuurlijk ook voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die er zijn gevestigd.

Waar staan wij voor?
Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is.

Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.

Opdracht
Secretariaat Commissie bezwaar algemene kamer. De commissie behandelt bezwaarschriften over een breed scala aan onderwerpen, zoals: Omgevingsrecht, Verkeer, Subsidies (mits niet behandeld door de sociale kamer), Algemeen juridische zaken, Andere zaken die niet specifiek onder de sociale kamer vallen.
Vanwege plotelinge uitval van onze vaste secretaris zoeken we een ervaren secretaris, die de werkvoorraad snel in kaart kan brengen en de nodige interventies kan inzetten om te zorgen dat de bezwaren tijdig en kundig kunnen worden afgewikkeld.

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
  • Klantgericht
  • Tactisch gedrag
  • Resultaatgericht werken
  • Organiseren
  • Analyserend vermogen
  • Plannen en organiseren

Benodigd aantal professionals
1.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: De kandidaat is vrij in het kiezen van de werkdagen. De hoorzittingen vinden plaats op mandagavonden.
Is hybride werken mogelijk: Ja

 

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als secretaris bezwaar commissie;
  • Een aantoonbare afgeronde rechten opleiding op hbo bachelor;
  • Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsinstelling in de afgelopen 3 jaar.

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als secretaris bezwaar commissie;
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 augustus 2025 voor 12 tot 20 uur per week.
  • Aantoonbare werkervaring met inspringen in een lopende werkvoorraad waarbij orde op zaken gesteld moest worden (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare afgeronde opleiding binnen het vakgebied van commisie bezwaar (benoem dit duidelijk in het cv);

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
10 juli 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox