Gemeente Zeist

Ervaren medewerker burgerzaken

Gemeente Zeist

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Frontoffice en/of Backoffice medewerker Burgerzaken bij een gemeentelijke organisatie;
  • Aantoonbare werkervaring met verwerken van persoonsgegevens (registreren en muteren in BRP), opmaken (buitenlandse) aktes, adresonderzoeken en het behandelen van aanvragen huwelijk, partnerschap en omzetting (licht dit duidelijk toe in cv).

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker Burgerzaken bij een gemeentelijke organisatie;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met het verwerken van persoonsgegevens, aktes, adresonderzoeken en huwelijksaanvragen binnen een gemeente (licht dit duidelijk toe in cv);
  • Aantoonbare ervaring met iBurgerzaken;
  • Een afgeronde cursus/opleiding basiskennis burgerzaken;
  • Beschikbaar op dinsdagavond.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten