
Gemeente Nijmegen
max ā¬70 per uur
Gelderland
36 uur per week
01 juli 2022
30 november 2022
Opdracht omschrijving
De gemeente Nijmegen is op zoek naar een ervaren Klantmanager Nieuwe Klanten:
Bij Bureau Nieuwe Klanten komen de bijstandsaanvragen van burgers binnen. Als klantmanager beoordeel je het recht op bijstand.
Je bent met name verantwoordelijk voor de afhandeling van “signaal”-aanvragen. Dat zijn aanvragen waarbij op basis van vooronderzoek vraagtekens zijn omtrent het recht op bijstand. In nauwe samenwerking met een collega van BNK of met een sociaal rechercheur verricht je onderzoek naar het bijstandsrecht.
De huidige ingehuurde Klantmanager zal ook een offerte indienen voor deze opdracht.
Verantwoordelijkheden
Als klantmanager beoordeel je bijstandsaanvragen. en voer je alle werkzaamheden zelfstandig uit die een klantmanager verricht bij ons bureau;
Je beoordeelt aanvragen en handelt deze af in PKO en GWS;
Je wordt met name belast met aanvragen met een rechtmatigheidssignaal, daarvoor werk je nauw samen met je collega's van de Sociale Recherche;
Je voert confronterende gesprekken en legt huisbezoeken af;
Je wordt periodiek ingeroosterd als troubleshooter, waarbij je voorkomende vragen van klanten afhandelt;
Je regisseert, je bent verantwoordelijk voor en bewaakt de voortgang van alle acties die betrekking hebben op klanten uit je eigen case-load;
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox