Kamer van Koophandel
max €85 per uur
Utrecht
32 uur per week
01 juli 2024
31 december 2024
Wij zijn op zoek naar een Employee Journey Coördinator om ons team te versterken. Als Employee Journey Coördinator ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van de reis die onze medewerkers binnen onze organisatie afleggen.
Wat ga je doen?
Je gebruikt employee journey mapping om de reis van (nieuwe) medewerkers in kaart te brengen.Dit omvat het identificeren van belangrijke momenten, zoals onboarding, ontwikkelen, doorstroom/promoties en vertrek.Door deze stappen te begrijpen, kunnen we de werknemerservaring optimaliseren. Je zorgt voor draagvlak, adviseert, implementeert en evalueert.
Wat vragen wij?
Ervaring: Minimaal 5 jaar ervaring in HR, talentmanagement of een vergelijkbare functie.
Kennis van Employee Experience: Je begrijpt de volledige employee journey en weet hoe je deze kunt verbeteren. Je hebt hier bewezen ervaring mee binnen grotere, complexe organisaties.
Analytisch Vermogen: Je kunt data en rapportages gebruiken om inzichten te verkrijgen en actieplannen op te stellen. Draagvlak creëren: Je weet steun en medewerking van anderen te verkrijgen voor een plan of verandering. Dit door te informeren, mensen te betrekken, doelen te stellen, open te communiceren en successen te vieren.
Projectmanagement: Je hebt ervaring met het leiden van projecten en het implementeren van veranderingen.
Communiceren
Verwoordt gedachten helder en vlot, brengt mondeling en schriftelijk een boodschap begrijpelijk over aan anderen en weet hierbij hun aandacht vast te houden. Kan goed luisteren en achterhaalt de bedoeling, inzichten en zorgen van anderen.
Resultaatgericht
Werkt doelgericht en vasthoudend naar resultaten toe en weet het resultaat op efficiënte en effectieve wijze te realiseren.
Klantgerichtheid
Signaleert, onderzoekt en gaat binnen de eigen mogelijkheden in op de wensen en behoeften van de interne klanten (collega's van eigen en andere afdelingen) en externe klanten om deze tevreden te stellen. Servicebereidheid en klanttevredenheid staan voorop.
Ondernemerschap
Signaleert kansen in de markt, zowel voor bestaande als nieuwe diensten en/of producten, handelt ernaar en durft daarbij risico’s te nemen.
Organisatiesensitiviteit
Kan de organisatiebelang goed inschatten en kan groter geheel doorzien. Heeft inzicht in en is alert op (in)formele verhoudingen, posities en belangentegenstellingen binnen en buiten (de) organisatie(s) en kan daar adequaat op inspelen.
De competenties worden tijdens het interview getoetst.
Let op!: Voorafgaand aan de beoordeling van uw aanbieding wordt deze getoetst op volledigheid en geldigheid aan de hand van de in de uitvraag gestelde eisen en de informatie in het CV. Indien gestelde eisen niet aantoonbaar in het cv zijn te herleiden dan zal deze eis in het antwoord van uw aanbieding worden aangepast. Het resultaat daarvan is dat uw aanbieding of lager scoort in de ranking of terzijde wordt gelegd. U ontvangt hierover een gemotiveerd bericht.
Start publicatie tender: 11-06-2024
Sluiting inschrijving tender: 21-06-2024
Cv beoordeling: 21-06-2024
Gesprekken: tussen 24-06-2024 en 28-06-2024
Gunningsbesluit: 28-06-2024
Voorlopige gunning: 28-06-2024
Startdatum: 01-07-2024
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox