
Provincie Zuid-Holland
max €75 per uur
Zuid-Holland
30 uur per week
26 juni 2024
26 juni 2024
Afdeling Informatisering & Automatisering (I&A)
De afdeling Informatisering & Automatisering (I&A) wordt steeds uitgedaagd door externe veranderingen en door interne behoeften en verwachtingen. I&A maakt samen met de provinciale gebruikers en partners keuzes om het gevoelige evenwicht te bewaren tussen de beschikbare middelen en het voorzien in behoeften, vernieuwen en innoveren.
De provincie Zuid-Holland beschikt over een Microsoft omgeving en een gevirtualiseerde desktop omgeving op basis van Citrix.
De afdeling Informatisering & Automatisering kent vijf specifieke aandachtsgebieden:
-Bureau Infrastructuur & Support (BIS). BIS zorgt voor een optimale beschikbaarheid van de ICT-infrastructuur (computers, tablets, telefoons) en beheert alle applicaties, het netwerk, de gegevensopslag en de telecommunicatie van de provincie Zuid-Holland.
- Bureau Bedrijfsinformatie (BBI). De provincie Zuid-Holland verwerkt en produceert bij de uitvoering van haar kerntaken heel veel digitale geo- en bedrijfsinformatie. BBI helpt
Provinciale collega’s bij het beheer en gebruik hiervan. Daarnaast beheert BBI-applicaties die door de organisatie worden gebruikt.
- Bureau Documentaire Informatie (BDI). BDI ondersteunt het werk van provinciale medewerkers met middelen om documentaire informatie digitaal te ontsluiten en te beheren. Vindbaar en toegankelijk zijn daarbij belangrijke uitgangspunten. Ook ondersteunt BDI digitale bedrijfsprocessen.
- Bureau Advies & Beleid (BAB). Informatisering & Automatisering is een integraal onderdeel van ieders werk geworden. BAB kijkt samen met provinciale medewerkers hoe alle taken nog beter uitgevoerd kunnen worden en hoe nieuwe IT-oplossingen en innovaties binnen het totaalplaatje van de provincie Zuid-Holland passen.
- Portfoliomanagement (PM). Portfoliomanagement heeft als doel om enerzijds de beschikbare ICT-middelen in te zetten op de, vanuit organisatieperspectief gezien, meest cruciale projecten en anderzijds om de projecten op een zo goed mogelijke manier en conform afspraak uit te voeren.
Omschrijving van de opdracht
Eind 2016 heeft de provincie Zuid-Holland een Dynamisch Aankoopsysteem (DAS) voor de inhuur van extern personeel voor I&A functies aangesteld. Inmiddels is het DAS volledig geïmplementeerd en volop in werking. Dit brengt echter veel werk met zich mee. Daarom is de provincie Zuid-Holland op zoek naar ondersteuning bij de werkzaamheden voor de DAS (Tijdelijke) inhuur I&A functies. 4/12 Versie januari 2023 Uitvraag DAS-Inkoopadviseur ICT-functies (DOS-2024-0002521)
Taakomschrijving/ werkzaamheden:
- Het vertalen van functieprofielen naar offerteaanvragen voor de DAS;
- Het in het gesprek met de aanvrager opstellen van eisen en wensen voor de betreffende functie;
- Het opstellen van bijlagen van de offerteaanvraag;
- Het versturen van de offerteaanvraag via de tendermodule Mercell source to contract;
- Het inventariseren en beantwoorden van berichten en vragen in Mercell source to contract;
- Het openen van de kluis;
- Het binnenhalen, verwerken en doorsturen van de inschrijvingen;
- Het inplannen van de verificatiegesprekken;
- Kandidaten uitnodigen voor de verificatiegesprekken;
- Het schrijven van gunning- en afwijzingsbrieven;
- Het opstellen van een inkoopplan en overige documenten voor het opstarten van de besluitvorming;
- Het afronden van de besluitvorming, het versturen van de brieven via Mercell source to contract en het bijwerken van het dossier;
- Het begeleiden van (meervoudig onderhandse) aanbestedingen;
- Overige ondersteunende werkzaamheden.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox