Provincie Zuid-Holland

Inkoopadviseur dynamisch aankoopsysteem inhuur ict-functies

Provincie Zuid-Holland

  • max €75 per uur

  • Zuid-Holland

  • 30 uur per week

  • Inkoop
  • 26 juni 2024

  • 26 juni 2024

De opdracht­omschrijving

Afdeling Informatisering & Automatisering (I&A)

De afdeling Informatisering & Automatisering (I&A) wordt steeds uitgedaagd door externe veranderingen en door interne behoeften en verwachtingen. I&A maakt samen met de provinciale gebruikers en partners keuzes om het gevoelige evenwicht te bewaren tussen de beschikbare middelen en het voorzien in behoeften, vernieuwen en innoveren.

De provincie Zuid-Holland beschikt over een Microsoft omgeving en een gevirtualiseerde desktop omgeving op basis van Citrix.

De afdeling Informatisering & Automatisering kent vijf specifieke aandachtsgebieden:

-Bureau Infrastructuur & Support (BIS). BIS zorgt voor een optimale beschikbaarheid van de ICT-infrastructuur (computers, tablets, telefoons) en beheert alle applicaties, het netwerk, de gegevensopslag en de telecommunicatie van de provincie Zuid-Holland.

- Bureau Bedrijfsinformatie (BBI). De provincie Zuid-Holland verwerkt en produceert bij de uitvoering van haar kerntaken heel veel digitale geo- en bedrijfsinformatie. BBI helpt

Provinciale collega’s bij het beheer en gebruik hiervan. Daarnaast beheert BBI-applicaties die door de organisatie worden gebruikt.

- Bureau Documentaire Informatie (BDI). BDI ondersteunt het werk van provinciale medewerkers met middelen om documentaire informatie digitaal te ontsluiten en te beheren. Vindbaar en toegankelijk zijn daarbij belangrijke uitgangspunten. Ook ondersteunt BDI digitale bedrijfsprocessen.

- Bureau Advies & Beleid (BAB). Informatisering & Automatisering is een integraal onderdeel van ieders werk geworden. BAB kijkt samen met provinciale medewerkers hoe alle taken nog beter uitgevoerd kunnen worden en hoe nieuwe IT-oplossingen en innovaties binnen het totaalplaatje van de provincie Zuid-Holland passen.

- Portfoliomanagement (PM). Portfoliomanagement heeft als doel om enerzijds de beschikbare ICT-middelen in te zetten op de, vanuit organisatieperspectief gezien, meest cruciale projecten en anderzijds om de projecten op een zo goed mogelijke manier en conform afspraak uit te voeren.

Omschrijving van de opdracht

Eind 2016 heeft de provincie Zuid-Holland een Dynamisch Aankoopsysteem (DAS) voor de inhuur van extern personeel voor I&A functies aangesteld. Inmiddels is het DAS volledig geïmplementeerd en volop in werking. Dit brengt echter veel werk met zich mee. Daarom is de provincie Zuid-Holland op zoek naar ondersteuning bij de werkzaamheden voor de DAS (Tijdelijke) inhuur I&A functies. 4/12 Versie januari 2023 Uitvraag DAS-Inkoopadviseur ICT-functies (DOS-2024-0002521)

 

Taakomschrijving/ werkzaamheden:

- Het vertalen van functieprofielen naar offerteaanvragen voor de DAS;

- Het in het gesprek met de aanvrager opstellen van eisen en wensen voor de betreffende functie;

- Het opstellen van bijlagen van de offerteaanvraag;

- Het versturen van de offerteaanvraag via de tendermodule Mercell source to contract;

- Het inventariseren en beantwoorden van berichten en vragen in Mercell source to contract;

- Het openen van de kluis;

- Het binnenhalen, verwerken en doorsturen van de inschrijvingen;

- Het inplannen van de verificatiegesprekken;

- Kandidaten uitnodigen voor de verificatiegesprekken;

- Het schrijven van gunning- en afwijzingsbrieven;

- Het opstellen van een inkoopplan en overige documenten voor het opstarten van de besluitvorming;

- Het afronden van de besluitvorming, het versturen van de brieven via Mercell source to contract en het bijwerken van het dossier;

- Het begeleiden van (meervoudig onderhandse) aanbestedingen;

- Overige ondersteunende werkzaamheden.


 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding;
  • Minimaal een half (0,5) jaar aantoonbare werkervaring met een tendermodule zoals Mercell source to contract;
  • Minimaal een half (0,5) jaar aantoonbare werkervaring met Dynamische Aankoopsystemen voor de inhuur van extern personeel;
  • Minimaal een half (0,5) jaar aantoonbare werkervaring binnen de overheid.

De Wensen

  • In het bezit of in opleiding voor NEVI-1 certificaat of vergelijkbaar
  • Mate van relevante werkervaring in het werken met een tendermodule (bijvoorbeeld Mercell Source to contract of vergelijkbaar) (maximaal 30 punten) a. Tussen 0,5 en 1 jaar aantoonbare werkervaring in werken met een tendermodule (10 punten); b. Tussen 1 en 2 jaar aantoonbare werkervaring in werken met een tendermodule (20 punten); c. Meer dan 3 jaar aantoonbare
  • Mate van aantoonbare werkervaring bij een lokale overheid (maximaal 10 punten) a. Tussen 0,5 en 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een lokale overheid (5 punten); b. Meer dan 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een lokale overheid (10 punten).
  • Aantoonbare kennis en ervaring van meervoudig onderhands aanbesteden (10 punten) Toon aan door 2 meervoudig onderhandse procedures te beschrijven die de kandidaat heeft begeleid.
  • Mate van relevante werkervaring in het werken met een Dynamische Aankoopsystemen voor de inhuur van extern personeel (maximaal 20 punten) a. Tussen 0,5 en 1 jaar aantoonbare werkervaring in werken met een DAS (5 punten); b. Tussen 1 en 2 jaar aantoonbare werkervaring in werken met een DAS (10 punten); c. Meer dan 3 jaar aantoonbare werkervaring in werken met een DAS (20 punten).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox