Gemeente Westerveld

DIV medewerker

Gemeente Westerveld

De opdrachtĀ­omschrijving

Ben jij dé collega die wil werken in een omgeving waar het digitaal verwerken van documenten centraal staat? En ben jij iemand die nauwkeurig werken, inzet en collegialiteit belangrijk vindt. Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als medewerker documentaire informatievoorziening interpreteer je beleid en regelgeving op het gebied van DIV en geef je hierover advies. Je doet dit vanuit een klant- en servicegerichte houding. Je bent sociaal vaardig en kunt je verplaatsen in de belangen van je team en die van de verschillende andere teams. Je zoekt naar manieren om deze zo goed mogelijk te verbinden. Je bent samen met je collega’s het aanspreekpunt op het gebied van informatiebeheer voor de interne klanten. Je beantwoordt hun vragen, maakt hen wegwijs in de digitale dossiervorming en het zaaksysteem.

Wat ga je doen?

  • Registratie van documenten in het zaaksysteem (Green Valley);
  • Uitvoeren van kwaliteitscontroles;
  • Ondersteunen van medewerkers bij registreren en opbouwen van zaken;
  • Je leent dossiers uit en verstrekt informatie uit de archieven;
  • Beheer van ons (digitale) archief.


Wat breng je mee?

  • Een mbo werk- en denkniveau;
  • Afgeronde (of bereid tot een) opleiding SOD I, LARM of een vergelijkbare opleiding
  • Kennis van de werkprocessen binnen een gemeente is een pré;
  • Proactieve houding: je signaleert veranderingen in werkprocessen en informatiebehoeften en anticipeert hierop;
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving (of bereid zich hier in te verdiepen);
  • Kennis van ontwikkelingen op het gebied van digitale informatiehuishouding;
  • Kennis en vaardigheden in de verschillende ontsluiting- en ordeningstechnieken binnen het zaaksysteem (of bereid deze te leren).

 

De Eisen

  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding.
  • Kandidaat heeft minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie in de afgelopen 7 jaar.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat heeft kennis van de werkprocessen binnen een gemeente.
  • Kandidaat heeft kennis van ontwikkelingen op het gebied van digitale informatiehuishouding.
  • Kandidaat heeft kennis en vaardigheden in de verschillende ontsluiting- en ordeningstechnieken binnen het zaaksysteem.
  • Kandidaat heeft opleiding SOD I, LARM of een vergelijkbare opleiding. Dit komt duidelijk terug op het cv.
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. -Proactieve houding: je signaleert veranderingen in werkprocessen en informatiebehoeften en anticipeert hierop.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox