Kaag en Braassem

Directievoerder/toezichthouder raambestekken elementen en asfaltonderhoud

Kaag en Braassem

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners. 

Opdracht
Als directievoerder ben je verantwoordelijk voor de aansturing, voortgang, uitvoering en controle op de werkzaamheden die worden uitgevoerd vanuit de raambestekken asfaltonderhoud en elementen. Met name waterstaatkundige werken en werken in een zettingsgevoelig gebied hebben jou interesse. Je bent een aanpakker, communicatief sterk en bent in staat om technische en inhoudelijke input te leveren op VO’s en DO’s van bestekken.

Je bent een spin in het web aangaande alle uitvoering- en contractuele zaken tijdens de realisatiefase. Je bent gewend om te presteren om tijdsdruk en binnen de gestelde financiële kaders. Het afstemmen met andere beleidsterreinen, college en directie is voor jou vanzelfsprekend.

Competenties

  • Communicatief sterk;
  • Samenwerken;
  • Stressbestendig;
  • Ervaring als wegbeheerder en/of strategisch grijsbeheerder.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9/10.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 19 december 2024 tussen 13.00 en 15.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 18 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Uiterlijk beschikbaar per 2 januari 2025 voor 16 uur in de week;
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als civieltechnisch projectleider bij een gemeentelijke instelling;
  • Beschikt over een cursus CROW en/of RAW en/of UAV afgerond in de afgelopen 3 jaar;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Directievoerder/ Toezichthouder Civiel binnen een gemeentelijke instelling;
  • Aantoonbare waterstaatkundige werkervaring met het onderhoud van Waterkeringen;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het aansturen van projecten met minimaal twee opdrachtgevers;
  • In bezit van een VCA – VOL certificaat.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox