Gemeente Zutphen

Directiesecretaresse/adm. medewerker bestuurlijk besluitvormingsproces

Gemeente Zutphen

De opdracht­omschrijving

De gemeente Zutphen is een gemeente vol beweging en ambities. Kijk op zutphen.nl voor meer informatie.

Wat ga je doen?

  • Jouw organisatietalent zet je in bij het snel schakelen tussen verschillende klussen ter ondersteuning van  onze directie, zoals het beheren van de agenda’s , klaarzetten van vergaderstukken, notuleren, (mede)organiseren van evenementen en afhandelen van correspondentie.
  • Je ondersteunt de adviseur bestuurlijk proces bij het voorbereiden van de agenda’s van de collegevergaderingen.
  • Jouw pro-actieve houding blijkt uit het goed kunnen  prioriteren, coördineren en afhandelen van diverse acties en in de samenwerking met collega’s.
  • Jouw nauwkeurigheid zorgt ervoor dat je op de details let, precies werk levert, afspraken nakomt en verantwoordelijkheid neemt en draagt.
  • Jouw integriteit zorgt ervoor dat je beseft dat je in een politiek-bestuurlijke omgeving werkt waar vertrouwelijkheid van groot belang is.

Op maandag, dinsdagmiddag, woensdag en donderdag.


Verantwoordelijkheden

Je beschikt over:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO-opleiding met ervaring (minimaal 5 jaar) in een soortgelijke rol.

Verder verwachten we het volgende van je:

  • Je bent daadkrachtig;
  • Je legt verbindingen;
  • Je bent proactief zowel intern- en extern;
  • Je bent resultaatgericht;
  • Je beschikt over een goede politiek bestuurlijke antenne.


De kandidaat is inzetbaar vanaf zo snel mogelijk tot en met 31 december 2024 voor 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf zo snel mogelijk tot en met 31 december 2024 voor 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO opleiding met ervaring (minimaal 5 jaar) in een soortgelijke rol;
  • Je hebt minimaal 3 jaar recente werkervaring op het niveau van super user met het werken met iBabs;
  • Je bent in bezit van een VOG, gemeente Zutphen kan na gunning een VOG opvragen.
  • Je dient de rechtsgeldig vertegenwoordiger (naam + functie) aan te geven in je inschrijving (indien geen sprake is van een ZZP’ er). Upload hier een uittreksel KvK, inclusief BTW nummer, IBAN en e-mail adres voor facturen.

De Wensen

  • Onderstaande blijkt uit uw motivatiebrief: De mate waarin je aantoonbare werkervaring hebt in de rol van directiesecretaresse.
  • Onderstaande blijkt uit uw motivatiebrief: De mate waarin je aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring in het gebruik van iBabs op het niveau van super user. Upload hier je motivatiebrief:

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox