Gemeente Bergen op Zoom

Directiesecretaresse

Gemeente Bergen op Zoom

De opdracht­omschrijving

Over gemeente Bergen op Zoom
Met 70.000 inwoners en ruim 650 medewerkers zijn we een middelgrote en slagvaardige gemeente. Samen werken we aan uitdagende maatschappelijke en organisatorische vraagstukken. Je krijgt bij ons alle ruimte om te werken aan waardevolle projecten voor onze inwoners. Bergen op Zoom gaat vooruit en samen krijgen we meer voor elkaar.

Dit is werken bij de afdeling Inkoop, Facilitair en Secretariële ondersteuning
Het team van secretaresses is onderdeel van de afdeling Inkoop, Facilitair en Secretariële Zaken. Met al onze collega’s werken we iedere dag aan een goede interne dienstverlening. Onze werkzaamheden zijn zeer uiteenlopend.

Bij het directiesecretariaat verzorgen we de ondersteuning van onze 3 directeuren. Voor deze vacature zijn we specifiek op zoek naar een topsecretaresse voor de directeur Bedrijfsvoering.

Jij maakt echt het verschil!
Als Directiesecretaresse ben jij de onmisbare rechterhand van de directeur. Met jouw inzet zorg je ervoor dat de dagelijkse gang van zaken binnen het directieteam soepel en efficiënt verloopt. Samen met je collega’s vormen jullie een hecht team dat ervoor zorgt dat de directie zich kan richten op wat écht belangrijk is. Jullie stemmen werkzaamheden perfect op elkaar af en houden elkaar altijd op de hoogte van alles wat er speelt.

Wat ga je doen?

  • Je beheert de agenda, verzorgt de (digitale) post en bent het vriendelijke eerste aanspreekpunt voor bezoekers.
  • Je organiseert en bereidt vergaderingen en bijeenkomsten tot in de puntjes voor, zowel organisatorisch als administratief.
  • Waar nodig zorg je voor een nauwkeurige verslaglegging en houd je de voortgang van actiepunten scherp in de gaten.

Wat bieden jou
Bij ons stap je in een team met enthousiaste collega's. We stimuleren elkaar om het beste te bereiken en vieren onze successen. Initiatief wordt gewaardeerd en goede samenwerking is de norm.  
  
De werkzaamheden voor deze functie voer je hoofdzakelijk uit vanaf het Stadskantoor. Je bent in ieder geval op woensdag en donderdag beschikbaar.

De Eisen

  • Bij het gunnen van de opdracht moet er een geldige VOG overlegd kunnen worden. De medewerker moet worden gescreend op de volgende criteria 1. Informatie en 4. Dienstverlening
  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO niveau 4 diploma als secretaresse. (Dit moet blijken uit het cv.)
  • De aangeboden kandidaat kan uiterlijk 25 augustus 2025 voor 24 uur per week starten. (Graag duidelijk aangeven in het CV.)

De Wensen

  • De aangeboden kandidaat heeft recente kennis en ervaring met het plannen van vergaderingen, afspraken e.d. (Graag middels concrete voorbeelden duidelijk omschrijven in het CV.)
  • De aangeboden kandidaat heeft ruime recente kennis en ervaring met secretariele en administratieve taken. (Graag middels concrete voorbeelden duidelijk omschrijven in het CV.)
  • De aangeboden kandidaat heeft recente kennis en ervaring met verslaglegging. (Graag middels concrete voorbeelden duidelijk omschrijven in het CV.)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox