gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Directiesecretaresse

gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 5 oktober 2022 tot en met 12 november 2022 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1 x 6 weken. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 32 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week.
  • Minimaal twee jaar werkervaring in de rol van directiesecretaresse.
  • Minimaal Werk- en denkniveau Mbo+.
  • Opleiding Schoevers of vergelijkbaar.
  • Ervaring met Office 365 van Microsoft.
  • In het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.

De Wensen

  • Beschrijf de mate waarin de kandidaat werkervaring heeft in een soortgelijke functie binnen het bestuurssecretariaat van een gemeente.
  • Beschrijf de mate waarin de kandidaat werkervaring heeft in het werken met Ibabs.
  • Beschrijf de mate waarin de kandidaat ervaring heeft in soortgelijke functie binnen het bestuurssecretariaat van een samenwerkingsverband tussen gemeenten

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten