Nederlandse Spoorwegen

Digitaal Marketing strateeg ComIT

Nederlandse Spoorwegen

  • max € 110 per uur

  • Utrecht

  • 36 uur per week

  • Personeel en Organisatie

  • 18 april 2022

  • 31 december 2022

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat beschikt aantoonbaar over een afgeronde WO opleiding, bij voorkeur richting marketing, communicatie, bedrijfseconomie of bedrijfskunde
  • Kandidaat is aantoonbaar een senior in dit vakgebied en hebt minimaal vijf jaar relevante en aantoonbare werkervaring met (programmatic) online advertising in een commerciële omgeving voor zowel branding- als performancedoelstellingen.
  • Kandidaat beschikt aantoonbaar over een duidelijke visie en is op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van digital marketing en specifiek online advertising. Specifieke kennis van Facebook BM, Google Marketing Platform (o.a. Campaign Manager (DCM), SA360 (DFS), DV360 (DBM)) ,Google Analytics en DMP (Relay42 is een pre)
  • Je hebt eerder bureaus aangestuurd op het gebied van online advertising en/of hebt zelf vaker online campagneplannen en –strategieën opgesteld

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten