Ministerie van Defensie

Projectmedewerker opz

Ministerie van Defensie

De opdracht­omschrijving

Beschrijving afdeling
Binnen GPZ bevindt zicht de afdeling Operationele Personeelszorg (OPZ). Dit is de link tussen thuisfront (familie e.d.) en de operationele eenheid/militair.

  • Beschrijving taken afdeling
  • Berichtgeving van en naar operationele eenheden
  • Inzet voor het thuisfront
  • Organiseren Thuisfront informatie dagen
  • Organiseren Thuisfront contactdagen
  • Organiseren van acties voor eenheden en thuisfront van bemanning


Functie omschrijving en taken

  • Berichtgeving van en naar operationele eenheden
  • Inzet voor het thuisfront
  • Organiseren Thuisfront informatie dagen
  • Organiseren Thuisfront contactdagen
  • Organiseren van acties voor eenheden en thuisfront van bemanning

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Omschrijving van de opdracht en functie Gegevens opdracht   Functienaam: Projectmedewerker OPZ Functiecategorie:  Projectmanagement Salarisschaal volgens BARD: 10 Zie voor meer informatie over het BARD/IBBAD: https://ambtenarensalaris.nl/defensie/ Specifieke toelages:  nee Afdeling: GPZ/PERSZORG Standplaats: Den Helder Gewenste startdatum: 01-03-2025 Initiële einddatum: 28-02-2026 Optie tot verlenging: Ja, 3 x 1 jaar Gewenste aantal uren per week: 19 Mogelijkheid tot thuiswerken: Nee Beschrijving afdeling Binnen GPZ bevindt zicht de afdeling Operationele Personeelszorg (OPZ). Dit is de link tussen thuisfront (familie e.d.) en de operationele eenheid/militair. Beschrijving taken afdeling Berichtgeving van en naar operationele eenheden Inzet voor het thuisfront Organiseren Thuisfront informatie dagen Organiseren Thuisfront contactdagen Organiseren van acties voor eenheden en thuisfront van bemanning Functie omschrijving en taken Berichtgeving van en naar operationele eenheden Inzet voor het thuisfront Organiseren Thuisfront informatie dagen Organiseren Thuisfront contactdagen Organiseren van acties voor eenheden en thuisfront van bemanning
  • All-in uurtarief Het maximaal toegestane all-in uurtarief bedraagt Euro 90,00 exclusief BTW. Het all-in uurtarief is inclusief alle componenten zoals reis- en verblijfskosten, vergoeding woon-werkverkeer, alle eventueel bijkomende kosten, toelage bezwarende omstandigheden, alle door de Opdrachtnemer te betalen premies en sociale lasten en is exclusief btw. De Inschrijver dient een all-in uurtarief aan te bieden. Om te komen tot dat tarief vult Inschrijver het in het tabblad "prijslijsten" gevoegde Excel-document in. Vervolgens voert Inschrijver te totaalsom in in Mercell.
  • Behaalde diploma's De kandidaat beschikt minimaal over een MBO niveau-4 diploma.
  • Specifieke opleiding/certificaten of cursussen De kandidaat beschikt over kennis van Microsoft Office, en heeft hier aantoonbare ervaring.
  • Competenties De kandidaat voldoet aan de onderstaande competenties en niveaus zoals vastgelegd in het Defensiecompetentiewoordenboek. Kandidaat voldoet tenminste aan: Communiceren- niveau 2 Plannen en organiseren - niveau 2 Initiatief - niveau 2 Besluitvaardig - niveau 2 De competenties worden geverifieerd tijdens het verificatiegesprek en waar mogelijk op basis van het CV.
  • Beheersing taal De kandidaat beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift goed
  • Prijsbijlage Vul het formulier compleet in en upload hem bij de inschrijving.
  • Naam kandidaat en organisatie Wij willen de onderstaande gegevens van de door u aangeboden kandidaat ontvangen.    Middels de knop 'naam wijzigen' dient u de naam van de Inschrijving te wijzigen. Wijzig deze naar:  Naam organisatie + naam kandidaat. Door uw aanvraag met deze gewijzigde omschrijving in te dienen, is het voor ons eenvoudiger om de Inschrijvingen van elkaar te onderscheiden (dit geldt ook indien er door een organisatie meer dan 1 kandidaat wordt aangeboden). Ook is het voor de Inschrijver overzichtelijker om de Inschrijvingen te kunnen onderscheiden op het moment dat de scores op de offertes na gunning worden gecommuniceerd. Indienen extra Inschrijvingen Wij stellen u voor deze aanvraag in staat om maximaal 2 kandidaten aan te bieden. Om een extra Inschrijving aan te maken klikt u op het tweede tabblad 'Invullen & indienen' op 'maak nog een Inschrijving aan'. U dient iedere Inschrijving apart in te dienen. Indienen doet u door middel van de button 'Indienen'. Indien u vragen heeft over het indienen van meer dan één Inschrijving, dan kunt u contact opnemen met de Servicedesk van Mercell.
  • Verificatiegesprek Bij het verificatiegesprek mag alleen de betreffende kandidaat van de Inschrijver aanwezig zijn. Andere vertegenwoordigers van de Inschrijver mogen niet aanwezig zijn. Meenemen originele diploma's Bij aanvang van het gesprek dient de kandidaat de originele diploma's te tonen van de opleiding op basis waarvan de kandidaat is geselecteerd voor het gesprek. Indien er geen diploma's getoond kunnen worden, kan het gesprek in beginsel niet plaatsvinden en wordt de betreffende Inschrijving in beginsel ter zijde gelegd. Tijdens het verificatiegesprek wordt het CV besproken en worden het gestelde in het "1.3 Programma van Eisen" en het "1.4 Programma van Wensen" geverifieerd. Indien tijdens het gesprek blijkt dat kandidaat niet voldoet aan de gestelde eisen, wordt kandidaat alsnog uitgesloten. Indien uit het verificatiegesprek blijkt dat kandidaat onterecht een fictieve korting heeft verkregen, dan wordt deze gecorrigeerd middels een kostencorrectie in de prijslijst. Dit kan leiden tot een andere winnende Inschrijving. Wij volgen daarin de bovengenoemde stappen uit 1.5.2.
  • Curriculum Vitae (CV) De kandidaat zal worden beoordeeld op de eisen zoals gesteld in "1.3 Programma van Eisen" en op wensen zoals gesteld in "1.4 Programma van Wensen" beide in relatie tot het profiel en de werkzaamheden/taken zoals omschreven onder "1.2 omschrijving van de opdracht". Het CV is opgesteld in het Nederlands en is maximaal vier A4´s. Het CV dient ter verificatie van de eisen en wensen. CV stemt overeen met de gestelde eisen en wensen Uit het CV van de aangeboden kandidaat moet duidelijk blijken en herleidbaar zijn, dat deze aan de gestelde eisen en wensen voldoet. U dient ervoor te zorgen dat de kandidaat volledig op de hoogte is van de gestelde eisen en wensen en dient de Inschrijving zorgvuldig met kandidaat af te stemmen voor indiening. Een toelichting op de gestelde wensen kunt u op de vierde pagina van het CV plaatsen. Indien het CV niet overeenkomt met de beantwoording op de vragen, zal bij eisen een kandidaat uitgesloten worden en bij wensen zal de fictieve korting worden bijgesteld. Indien het CV meer dan twee keer per jaar niet overeenkomt met de gegevens kan dit leiden tot uitsluiting van deelname voor een periode van 6 maanden Aanleveren CV door Inschrijver met de laagste fictieve Inschrijving Om ervoor te zorgen dat wij niet onnodig persoonsgegevens verzamelen en om het administratieve proces voor zowel de Inschrijvers als voor ons nog verder te verlichten, dient uitsluitend de Inschrijver met de laagste fictieve Inschrijving, de CV van kandidaat aan te leveren in de berichtenbox indien hierom gevraagd wordt. De Inschrijver gaat met bovenstaande akkoord en bevestigt dat hij de Inschrijving in samenspraak met kandidaat heeft opgesteld.
  • Beschikbaarheid Het minimaal beschikbare aantal uren per week is van belang voor de efficiënte inzet. Het beschikbaar aantal werkuren per week is minimaal 19 uren met uitzondering van vakantieverlof, feestdagen en dergelijke met een maximum van 8 uur per werkdag.
  • Gunningscriterium en beoordelingsprocedure Gunningscriterium en beoordelingsprocedure Onverminderd alle eisen en voorwaarden zoals opgenomen binnen deze aanbesteding, zal gunning plaatsvinden aan de economisch meest voordelige Inschrijving op basis van de beste prijs-kwaliteitverhouding. Deze wordt vastgesteld op basis van de methodiek gunnen op waarde. De geprognotiseerde kosten vormen het startbedrag. Via het "programma van wensen" zijn fictieve kortingen te verkrijgen. Per wens staat de maximaal haalbare fictieve korting aangegeven. De Inschrijvingen worden gerankt op basis van de geprognotiseerde kosten verminderd met de fictieve kortingen behaald in de vragenlijsten met "Programma van Wensen". Beoordelingsprocedure De tijdig ontvangen Inschrijvingen worden als volgt beoordeeld: toetsing op volledigheid en rechtsgeldigheid; toetsing van de Inschrijvingen op knock-out criteria; beoordeling van de Inschrijvingen op basis van de (sub) gunningscriteria; verzoek aan Inschrijver met de laagste fictieve Inschrijving tot uploaden CV; verificatie van het CV in relatie tot het programma van eisen en wensen (gunningscriteria); verificatiegesprek; gunning. Verificatie eisen en wensen Voor de laagste fictieve Inschrijving dient Inschrijver het CV van de kandidaat te uploaden in de berichtenbox. Indien deze voldoet wordt de kandidaat uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat kandidaat/CV niet voldoet aan eisen wordt hij alsnog uitgesloten. Wanneer kandidaat niet volledig voldoet aan de wensen, vindt er een kostencorrectie plaats. Dit kan leiden tot een andere winnende Inschrijving, zie voor meer informatie het hieronder genoemde verificatieproces. Gelijke score Inschrijvingen Indien meerdere Inschrijvingen de laagste fictieve inschrijfprijs hebben, wordt met de Inschrijving die de hoogste fictieve kwaliteitswaarde heeft gehaald op het programma van wensen, de verificatie gevoerd, indien dit ook gelijk is wordt er gekeken naar de zwaarst wegende wensen aflopend naar de lichter wegende wensen, indien op al deze onderdelen ook de score gelijk is, worden al deze Inschrijvingen uitgenodigd voor de verificatie en mogelijk een verificatiegesprek . Mocht na de verificatiegesprekken geen correctie plaatsvinden en daardoor de score gelijk blijven, dan zal er worden geloot.
  • Uploaden en verifiëren van CV De kandidaat zal worden beoordeeld op de eisen zoals gesteld in "1.3 Programma van Eisen" en op wensen zoals gesteld in "1.4 Programma van Wensen" beide in relatie tot het profiel en de werkzaamheden/taken zoals omschreven onder "1.2 omschrijving van de opdracht". Het CV is opgesteld in het Nederlands en is maximaal vier A4´s. Het CV dient ter verificatie van de eisen en wensen. CV stemt overeen met de gestelde eisen en wensen   Uit het CV van de aangeboden kandidaat moet duidelijk blijken en herleidbaar zijn, dat deze aan de gestelde eisen en wensen voldoet. U dient ervoor te zorgen dat de kandidaat volledig op de hoogte is van de gestelde eisen en wensen en dient de Inschrijving zorgvuldig met kandidaat af te stemmen voor indiening. Een toelichting op de gestelde wensen kunt u op de vierde pagina van het CV plaatsen. Indien het CV niet overeenkomt met de beantwoording op de vragen, zal bij eisen een kandidaat uitgesloten worden en bij wensen zal de fictieve korting worden bijgesteld. Indien het CV meer dan twee keer per jaar niet overeenkomt met de gegevens kan dit leiden tot uitsluiting van deelname binnen DAS KM-3  voor een periode van 6 maanden. Indien het CV niet overeenkomt met de beantwoording op de vragen, zal bij eisen een kandidaat uitgesloten worden en bij wensen zal de fictieve korting worden bijgesteld. Zie voor meer informatie over de verificatie "1. Nadere uitvraag - 1.5 Beoordeling en verificatie - 1.5.2 Verificatieproces". Verduidelijkingsvragen via Mercell Indien hier aanleiding toe is kunnen wij Inschrijver vragen zijn Inschrijving te verduidelijken en/of de Inschrijver de gelegenheid geven kleine gebreken in de Inschrijving te herstellen voordat een beslissing wordt genomen over een Inschrijving. De laagste fictieve inschrijving krijgt het verzoek om het CV van de kandidaat te uploaden in de berichtenbox.
  • Prijs Schrijf hier de totaalprijs vanuit het prijzenblad in 2.1 in.

De Wensen

  • Kennis en ervaring Voor het uitvoeren van de functie is kennis en ervaring van Defensie, benodigd. Wij wensen dat de kandidaat over aantoonbare ervaring beschikt. - ≥ 8 jaar - ≥ 6 en
  • Kennis en ervaring Voor het uitvoeren van de functie is kennis en ervaring van PeopleSoft Human Resource Help Desk (HRHD) benodigd. Wij wensen dat de kandidaat over aantoonbare ervaring beschikt. - ≥ 8 jaar - ≥ 6 en
  • Kennis en ervaring Voor het uitvoeren van de functie is kennis en ervaring van PeopleSoft Human Resource Management System (HRMS) benodigd. Wij wensen dat de kandidaat over aantoonbare ervaring beschikt. - ≥ 8 jaar - ≥ 6 en

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
17 februari 2025 om 13:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox