Stedin Groep

Customer Service Consultant logistiek a.i.

Stedin Groep

De opdracht­omschrijving

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.

Door de energietransitie neemt de hoeveelheid werk toe. Een onderdeel van de energietransitie is het aanpassen en uitbreiden van het net. Een uitdaging waar wij als afdeling Supply Chain elke dag aan werken. Supply Chain zorgt voor de inkoop, de opslag en de tijdige levering van het juiste materiaal en de juiste diensten. In een bewegende markt is het van belang mee te bewegen en te verbeteren! Genoeg te doen dus voor een Customer Service Consultant.

 

Hoe jouw dag eruit ziet bij Stedin?

Als Customer Service Consultant ben je de verbinding tussen de uitvoeringsketens, aannemers en de logistieke afdelingen zoals de magazijnen. Je behandelt alle vragen die bij logistiek binnen komen en zet deze uit naar de juiste afdelingen en collega’s van logistiek. Je ziet er op toe dat vragen behandeld worden en stuurt op een tijdig resultaat voor de uitvoerende partijen. Daarnaast administreer je alle verzoeken en geef je advies aan de teamleider op basis van rapportages. Je doet dit alles om ervoor te zorgen dat het juiste materiaal op het juiste moment op de juiste plek is zodat projecten altijd door kunnen gaan. Het doel van de customer service is om het servicelevel van logistiek te verhogen. Het mooie aan deze functie is dat je de afdeling zelf mag opzetten. Customer Service is een nieuw onderdeel binnen logistiek. Dit vraagt extra capaciteiten van jou. Zo wordt er van je verwacht om processen en systemen in te richten en wordt je uitgedaagd om mee te denken over de structuur van de afdeling.

 

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.

Je bent in staat om een afdeling op te zetten. Je kunt procesbeschrijvingen maken, weet collega’s mee te krijgen in jouw visie en je hebt doorzettingsvermogen om tot het gewenste eindresultaat te komen.

 

Dat kan jij. Dat doe jij. Wat jou verder onze nieuwe collega maakt? Dat lees je hier:

  • HBO werk- en denkniveau bij voorkeur in de richting van Logistiek en/of Supply Chain;
  • Je hebt relevante werkervaring op het gebied van klantenservice;
  • Ervaring met materialen van een netbeheerder is een pré ;
  • Je hebt kennis en ervaring met het werken in customer service systemen, Stedin gebruikt STORM;  
  • Je hebt uitstekende beheersing van MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerBI).

 

Logistiek is volop in beweging! Zo implementeren we een nieuw WMS systeem, zetten we stappen in het herinzetten van assets en professionaliseren we de afdelingen op verschillende vlakken. Jij kunt hier, door je frisse blik en vernieuwende inzichten, een mooie bijdrage aan leveren. In deze functie is er volop ruimte om mee te denken over de toekomst van Logistiek binnen Stedin.

 

Een goed team. Daar hoor je bij.

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van het team Logistiek en rapporteer je aan de teamleider Bedrijfsbureau Logistiek. Leren en creëren. Weet je de oplossing even niet, dan kun je altijd terecht bij een van je collega’s. Er is altijd iemand die je op weg helpt met een verfrissend inzicht.

De Eisen

  • Kandidaat heeft minimaal HBO werk- en denkniveau bij voorkeur in de richting van Logistiek en/of Supply Chain;
  • Kandidaat heeft minimaal 1 jaar relevante werkervaring op het gebied van klantenservice;
  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • - Akkoord procedure en (broker) voorwaarden - Tariefindexatie is niet toegestaan - Na 1040 uur kan de kandidaat eventueel kosteloos worden overgenomen door Stedin - Indien er sprake is van een deta-vastconstructie dien je de salarisindicatie van de kandidaat te vermelden en eventuele secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring
  • (INDIEN DETA-VAST) Indien je een kandidaat aanmeld voor de deta-vastconstructie dien je onderstaande gegevens van de kandidaat in het CV te vermelden. Let op: staan deze gegevens niet in het CV vermeld, wordt de kandidaat afgewezen. - salarisindicatie - eventuele secundaire arbeidsvoorwaarden - akkoordverklaring kosteloos overname na 1040 uur - het privé e-mailadres van de kandidaat m.b.t. de aanvraag v.h. online assessment - referenties (naam, functie en contactgegevens referent)

De Wensen

  • Kandidaat heeft kennis en ervaring met het werken in customer service systemen, Stedin gebruikt STORM;
  • Via welke broker dient de opdracht te lopen in het geval van gunning?
  • Ervaring met materialen van een netbeheerder is een pré
  • Is de kandidaat eerder werkzaam geweest binnen Stedin? Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen. Let op: Benoem in de CV de reden van vertrek en/of referentie(s) binnen Stedin. (0 Punten)Nee, de kandidaat is niet eerder werkzaam geweest binnen Stedin. (0 Punten)
  • Kandidaat heeft uitstekende beheersing van MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerBI).
  • (ALLEEN BIJ KEUZE TUSSEN DETA-VAST EN DETACHERING) Via welke inleen-constructie wordt de kandidaat aangemeld? - Deta-vast (0 punten) - Detachering (0 punten)
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. - Goed kunnen plannen - Verantwoordelijkheidsgevoel - Flexibele instelling - Goede communicatieve vaardigheden - Resultaatgericht - Proactief - Luistervaardig

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox