Gemeente Brummen
max €112 per uur
Gelderland
8 uur per week
01 juli 2025
31 december 2025
Gemeente Brummen
De gemeente Brummen ligt in het hart van Gelderland, tussen de Veluwe en de rivier de IJssel. De ruim 20.000 inwoners wonen in diverse dorpen en buurtschappen. Eerbeek en Brummen zijn de grootste. Het is in vele opzichten een gevarieerde gemeente - met uiteenlopende landschappen, bedrijvigheid, (papier)industrie en veel ruimte voor recreatie.
De gemeente Brummen is een kleine organisatie met korte lijnen. Ongeveer 200 mensen werken hier samen aan een toekomstbestendige organisatie. We doen dit onder het motto ‘Wij werken voor Brummen’. Dit betekent dat we de vraag van de inwoners en ondernemers centraal stellen. Dat vraagt om enthousiaste professionals, die anders durven denken.
Opdracht
Binnen de gemeente Brummen is de voormalige papierstort Stort Doonweg gelegen. Hier zijn milieuproblemen (uitlogen van papierproductieresten in de grond, maar ook de aanwezigheid van staalslakken), waarbij het bevoegd gezag bij de Provincie ligt. De ODRA voert dit bevoegd gezag namens de provincie uit. Meerdere externe partijen zijn hierbij betrokken, en verliezen onbedoeld de inwoner uit het oog. Als gemeente sluiten we aan om het belang van de inwoner te behartigen. De aanwezgheid van de staalslakken heeft nationale media-aandacht vanwege de volksgezondheid. Dit project overstijgt daarmee niet alleen de fysieke kant, en komt ook op het snijvlak van Sociaal Domein en even zo goed van Bedrijfsvoering vanwege de media-aandacht.
Voor de coördinatie van werkzaamheden over deze drie afdelingen heen is tijdelijk een ervaren projectleider nodig, welke in nauw contact met de direct betrokken collega’s het proces aanstuurt en de portefeuillehouders informeert.
Doel van de opdracht
Het succesvol coördineren van de werkzaamheden van de betrokken collega’s binnen de drie afdelingen. De projectleider zorgt voor verbinding tussen beleid en uitvoering, stemt af met interne en externe partners en draagt zorg voor heldere besluitvorming en implementatie binnen de afdelingen.
Werkzaamheden en verantwoordelijkheden
Rapportagelijn
De projectleider legt verantwoording af aan de wethouders met portefeuille Milieu en Gezondheid en aan gemeentesecretaris en manager Fysieke Leefomgeving.
De projectleider legt verantwoording af aan de wethouder met portefeuille Jeugd en aan gemeentesecretaris en manager Sociaal Domein.
Competenties
Delegeren;
Luisteren;
Resultaatgericht werken;
Samenwerken;
Overtuigen;
Besluitvaardigheid;
Organiseren;
Kritisch;
Analyserend vermogen;
Plannen en organiseren.
Benodigd aantal professionals
1.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ntb
Is hybride werken mogelijk: Ja
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox