Hogeschool Leiden
geen max tarief
Zuid-Holland
32 uur per week
11 september 2023
22 december 2023
Hogeschool Leiden is op zoek naar een Coördinator Servicedesk ICT / AVM voor de periode 2 oktober 2023 tot en met 22 december 2023, met optie tot verlenging van 3 maanden.
De coördinator Servicedesk ICT/AVM is gepositioneerd op de Servicedesk die onderdeel uitmaakt
van de dienst Facilitair Bedrijf & Huisvesting. Binnen het Facilitair Bedrijf & Huisvesting wordt
gebruik gemaakt van het ‘one-stop shopping’-principe. Hierbij staan de student en medewerker
centraal en komen zij - ongeacht het verzoek - binnen bij de Servicedesk, die is onderverdeeld in
technische service (ICT en AVM) en algemene service (facilitair en studenten informatie).
Jaarlijks behandelen we 40.000 tickets via e-mail, chat, telefoon en balie. Dagelijks zorg jij als
Coördinator Servicedesk ICT /AVM ervoor dat de technische tickets met de juiste kwaliteit en
prioriteit worden afgehandeld. Je creëert overzicht door het signaleren van problemen,
verzamelen van informatie, opstellen van een planning en verdelen van taken.
Samen met twee coördinatoren van het andere Servicedesk-onderdeel bespreek je de aanpak en
deel je uitdagende gevallen.
Je bent toegankelijk als gesprekspartner voor andere afdelingen en bouwt duurzame relaties op.
Dit kunnen 2e en 3e-lijns ICT-afdelingen zijn, evenals (onderwijs)managers met technische
vragen. Ook vertegenwoordig jij de Servicedesk bij technische projecten binnen de organisatie. Je
begrijpt de uitdagingen, stelt de juiste vragen, biedt empathische ondersteuning en op maat
gemaakte oplossingen samen met hulp van jouw team.
Wat ga je doen:
Herijken van dienstverlening, kaders en mogelijkheden voor interne werkafspraken.
Monitoren van de kwaliteit van de registratie van de meldingen en indien nodig passende
verbeteringen voorstellen en uitvoeren.
Bespreken en evalueren van de behaalde resultaten met het team en management.
Implementeren van de afspraken rondom het incident management proces.
Opzetten van rapportages.
Functioneel aansturen van het ICT team (4 personen) en het AVM team (5 personen.)
Contactpersoon zijn voor interdisciplinaire samenwerking voor ICT en AVM projecten.
Volg je de voortgang van processen en stuur je deze indien nodig bij.
Zorg je ervoor dat informatie adequaat en tijdig beschikbaar is voor collega's met
specifieke expertise.
Bewaak je het overzicht van meldingen, beoordeel je de haalbaarheid ervan en wijs je ze
toe of escaleer je ze indien nodig.
Evalueer je samen met collega's de tickets.
Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau en beschikt over aantoonbare ervaring (minimaal 4
jaar) en affiniteit met een ICT servicedesk omgeving en audiovisuele middelen. Je hebt een
klant- en servicegerichte instelling en beschikt over uitstekende sociale en communicatieve
vaardigheden. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken. Een flexibele instelling is
vereist. Je bent in staat om een team aan te sturen en je collega’s te begeleiden in hun
werkzaamheden. Je hebt aantoonbare affiniteit met onderwijs en studenten en je haalt plezier
uit het verbeteren en efficiënter maken van processen.
Specifieke aantoonbare kennis van en ervaring met:
Ervaring met het afhandelen van meldingen in een servicedesk omgeving
Ervaring met een registratietool
Minimaal 4 jaar relevante ICT ervaring
IT Service Management conform ITIL
Brede algemene kennis inzake accounts, hardware en ICT algemeen
Kennis van audiovisuele middelen
Het coördineren van werkzaamheden
Het functioneel aansturen en motiveren van medewerkers
Verbeteren en vastleggen van processen
Vaardigheden:
Is in staat om zelfstandig te kunnen opereren
Teamspeler
Uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden
Goed analytisch denkvermogen (je kunt rapportages samenstellen)
Creatief in het vinden van oplossingen
Flexibel in besteding uren (tussen 8:00 en 21:00 uur)
Sterk organiserend vermogen
Prioriteiten stellen
Resultaat gericht met een ‘gettings things done’ mentaliteit
Front office eerste lijns ondersteuning
Organisatiesensitief
Motiverend / Doorzettingsvermogen
Nauwkeurig
Verbindend en in staat om overzicht te houden
Coördinerende / leidinggevende vaardigheden
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox