Gemeente Hellendoorn

Coördinator publieksbalie

Gemeente Hellendoorn

De opdracht­omschrijving

Bij het team Dienstverlening en Informatisering zoeken we voor het onderdeel publieksbalie een

Coördinator Publieksbalie

Algemene informatie
Het team Dienstverlening en Informatisering bestaat uit de onderdelen: publieksbalie, informatisering, communicatie, DIV en facilitaire zaken. Het team bestaat uit circa 60 medewerkers. 

De Publieksbalie van de gemeente Hellendoorn bestaat uit de centrale receptie, de frontoffice Publieksbalie (het KCC) en backoffice burgerzaken. De publieksbalie is (m.u.v. het sociaal domein) voor inwoners en bedrijven het gezicht van de gemeente, maar ook de verbinding tussen de backoffice en onze klanten. We zijn dienstverleners in hart en nieren. In verband met zwangerschapsverlof van onze huidige coördinator zijn we opzoek naar een tijdelijke vervanging. In de periode 22 januari 2024 tot 1 juli 2024.

Wat ga je doen?
Je bent dagelijks aanspreekpunt voor de 13 collega’s en de manager en neemt de taken van coördinator op je zoals de dagelijkse operationele leiding, coördinatie, planning, afstemming, coaching en ontwikkeling van medewerkers, beleidsvoorbereiding op meer tactisch niveau en ondersteuning van de medewerkers bij beleid op meer operationeel niveau. Je ziet toe op de kwaliteit Je stuurt projecten aan binnen het team zoals de organisatie van de verkiezingen.
Als coördinator speel je samen met de collega’s van de publieksbalie en de manager een belangrijke rol in de ontwikkelingen van het team. 

Jouw kwaliteiten
•    Je hebt een op de functie gerichte opleiding op HBO/WO-niveau. 
•    Je beschikt over relevante ervaring als leidinggevende.
•    Je hebt aantoonbare affiniteit met dienstverlening, ervaring en kennis van burgerzaken specifiek is een pré.
•    Je communiceert makkelijk maar bent ook resultaatgericht, hebt overtuigingskracht, bent daadkrachtig en financieel bewust. 
•    Je bent vanuit je karaktereigenschappen een verbinder en legt op een natuurlijke manier verbindingen naar de rest van de organisatie. 
•    Je bent integer.
•    Je beschik over goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden. 

De Eisen

  • De kandidaat heeft een relevante opleiding afgerond op HBO niveau.

De Wensen

  • De kandidaat heeft een relevante opleiding afgerond op WO niveau.
  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar relevante ervaring als leidinggevende.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring en aantoonbare affiniteit met dienstverlening.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring en kennis van burgerzaken.
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - sterk communicatief - resultaatgericht - overtuigingskracht - daadkrachtig - financieel bewust - verbinder/netwerker - integer

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox