Gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel

Coördinator Grondzaken en wonen

Gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel

De opdracht­omschrijving

 

Naast de coördinatie van de werkzaamheden ligt de nadruk bij deze opdracht ligt op de portefeuille maatschappelijk vastgoed. Het visie traject maatschappelijk vastgoed is gestart in september 2020 en moet (in samenwerking met een extern adviesbureau) voor de zomer 2021 tot een gedragen visie leiden. Dit moet gevolgd worden door een uitvoeringsprogramma (q3 2021) Hierin zijn diverse ontwikkelingen momenteel gaande, die vragen om senioriteit, het adviseren en begeleiden van college en raad.

Daarnaast is zoals al genoemd het coördineren, waaronder het verdelen van de werkzaamheden, van de werkzaamheden op het gebied van Grondzaken, Projecten en Vastgoedjuristen. Hieronder vallen verschillende projecten die door de coördinator geleid moeten worden. In verband met een wisseling in bezetting op het gebied van projectleiding moet een professionaliseringsslag worden gemaakt in projectmatig werken. Daarbij is ook het streven om te komen tot een professionele projectleiderspool. De projectleider draagt hier actief aan bij.

De opdracht betreft verder de programma coördinatie in de P&C cyclus voor het programma Economie. Het deelnemen en vertalen van portefeuillehouders overleggen, het budgetbeheer en het bewaken en begeleiden van de verbinding tussen teamleden in het teamonderdeel.

Kandidaatomschrijving

De tijdelijke collega die wij zoeken heeft haar/zijn sporen verdient in sturing op resultaat en het leiden van projecten in de ruimtelijke ordening en het maatschappelijk vastgoed. Kandidaat heeft senioriteit, een sterke politieke antenne en weet mensen te verbinden. Als verbinder ook bijzondere aandacht voor uiteenlopende participanten in het maatschappelijk vastgoed en collegeleden en raadsleden.

Heeft plezier in het werk, ziet niet op tegen complexe en soms bestuurlijk ingewikkelde situaties.

In deze opdracht wordt vanuit de werkmaatschappij voor 2 gemeentes (en dus 2 colleges en raden) gewerkt. Focus en kunnen schakelen is hierbij wel een vereiste.

 


Verantwoordelijkheden

Coördinator van de eenheid Grondzaken, Projecten, Planeconomie en Vastgoedjuristen

Senior projectleider Maatschappelijk vastgoed

Programma coördinatie P&C cyclus -Economie-

Budgetbeheer

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • In het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
  • HBO werk- en denkniveau.
  • Tenminste 3 jaar werkervaring in soortgelijke functie binnen de Ruimtelijke Ordening.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 mei 2021 tot en met 31 december 2021 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd voor 2 keer 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • HBO opleiding afgerond in de richting van Ruimtelijke Ordening.
  • De mate van ervaring op het gebied van grondzaken en ruimtelijke ordening. Dit blijkt uit cv of motivatiebrief.
  • Mate van ervaring op het gebied van vastgoed, in het bijzonder maatschappelijke vastgoed. Dit blijkt uit cv of motivatiebrief.
  • Mate van ervaring als projectleider. Dit blijkt uit cv of motivatiebrief.
  • Mate van leidinggevende ervaring. Dit blijkt uit cv of motivatiebrief.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox