Veiligheidsregio Gelderland-Zuid

Contractbeheerder/medewerker inkoop

Veiligheidsregio Gelderland-Zuid

  • geen max tarief

  • Gelderland

  • 32 uur per week

  • Inkoop
  • 03 juli 2025

  • 03 januari 2026

De opdrachtĀ­omschrijving

Opdrachtgever
De Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (VRGZ) zet zich in om rampen en crises zo goed mogelijk te voorkomen en te bestrijden. Inwoners van onze regio kunnen rekenen op snelle en goede hulpverlening van onze ambulance- en brandweercollega’s. We werken samen met de 14 gemeenten in onze regio, de politie en andere lokale, regionale en landelijke partijen. Benieuwd naar wat wij nog meer doen of wat de Veiligheidsregio precies is? Kijk dan gerust rond op onze website: 

De organisatie - Veiligheidsregio Gelderland-Zuid

Wat doen wij? - Veiligheidsregio Gelderland-Zuid

Opdracht
- Je zorgt voor tijdige en juiste registratie en archivering van contracten, inkoopafspraken en de daarbij behorende informatie in ons ERP systeem en documentmanagementsysteem.
- Je bent in staat de veelal ongestructureerde inkoopinformatie op te halen en te vertalen naar gestructureerde gegevens ten behoeve van de contract- en financiële administratie.
- Je beheert de contractinformatie, haalt deze proactief op en zorgt dat deze actueel en compleet blijft en onderneemt hiervoor de benodigde acties, waaronder persoonlijk contact of overleg.
- Je voorziet de contractmanagers, contracteigenaren en inkoopadviseurs in hun informatiebehoefte en stelt op verzoek rapportages op.
- Je ondersteunt de contracteigenaren, contractmanagers en inkoopadviseurs bij het opstellen en vastleggen van contractafspraken.Je ondersteunt in het gebruik van het contractbeheersysteem. 
- Je houdt (landelijke) ontwikkelingen bij op het gebied van bedrijfsvoering en administratieve processen, je denkt proactief mee over verbeteringen in het contractbeheer en je levert hiervoor verbetervoorstellen.
- Je verricht administratieve ondersteunende werkzaamheden voor de inkoopadviseurs op het gebied van inkoopmeldingen, werkvoorraad, inkoopdossiers en inkooptrajecten of aanbestedingen.
- De functie is nieuw voor onze organisatie, dus je moet hier deels zelf invulling, vorm en richting aan geven (kwartiermaken).

Competenties

  • Je hebt een proactieve en zelfstandige houding;
  • Je kunt echter ook goed in teamverband werken;
  • Je kunt goed plannen en organiseren en werkt accuraat en nauwkeurig;
  • Je hebt goede contactuele eigenschappen en een flexibele instelling;
  • Je bent zowel verbaal als schriftelijk sterk;
  • Je hebt lef om proactief in te zetten op ontwikkelingen en verbeteringen;
  • Je kunt goed analyseren en je werkt resultaatgericht met oog voor kwaliteit. 

Benodigd aantal professionals
1.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

 

De Eisen

  • Minimaal 1 jaar antoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar op het gebied van inkoop en contractbeheer;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau in de richting van juridisch, commercieel, economisch en/of facilitair.

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar antoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van inkoop en contractbeheer;
  • Aantoonbare werkervaring met opstellen van financiĆ«le rapportages;
  • Aantoonbare werkervaring met geautomatiseerde systemen zoals ERP- en documentmanagementsystemen en inkooptools zoals spendanalyse en een aanbestedingskalender;
  • Aantoonbare werkerervaring met het ontwikkelen en adviseren (kwartiermaken) op het gebied van contractbeheer (Benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op het gebied van inkoop;
  • Kandidaat is woonachtig binnen een straal van 30 km van Nijmegen (Benoem dit duidelijk in het cv);

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
03 juli 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox