Het Kadaster
geen max tarief
Gelderland
36 uur per week
01 februari 2026
31 juli 2026
Opdracht
Maandelijks bezoeken honderdduizenden mensen de websites en applicaties van het Kadaster. De afdeling Klantinteractie Online is dagelijks bezig om het onze bezoekers zo makkelijk mogelijk te maken. We zorgen dat ze de informatie kunnen vinden die ze zoeken. En dat die ook voor iedereen toegankelijk is. Dat doen we met een team van ruim 20 professionals. Naast contentspecialisten zijn dat webanalisten, online adviseurs en UX-designers.
In deze functie ben jij 1 van de 7 contentspecialisten. Je houdt je bezig met tekstredactie, nieuwsbrieven en formulieren. Je beoordeelt en redigeert teksten en geeft gevraagd en ongevraagd advies aan collega’s. Je denkt actief mee in verbetering van navigatie, conversie, gebruiksvriendelijkheid, vindbaarheid, contentvormen en toegankelijkheid. Je werkt nauw samen met collega’s van IT, marketing, communicatie en met je collega-contentspecialisten. Ook verdiep je je in de inhoudelijke onderwerpen van het Kadaster. Zo draag jij je steentje bij aan het blijven verbeteren van onze websites en applicaties.
Belangrijkste technieken, methoden en tools
Liferay (cms);
Spotler (e-mail);
Piwik Analytics;
SiteImprove;
Seneca (formulieren);
Jira;
Office 365.
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
Maken en onderhouden van online content;
Maken van formulieren;
Maken en versturen van nieuwsbrieven;
Meewerken in het scrumteam aan de geplande sprints.
Competenties
Resultaatgericht;
Helicopterview;
Adviesvaardigheid;
Overtuigingskracht;
Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;
Kwaliteitsgericht;
Klantgericht
Proactief en initiatiefrijk.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox