Gooise Meren

Consulent wmo

Gooise Meren

  • max €80 per uur

  • Noord-Holland

  • 24 uur per week

  • Zorg en Welzijn
  • 19 mei 2025

  • 19 oktober 2025

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bussum, Naarden, Muiden en Muiderberg vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Wanneer je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede-eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
Het team Wmo heeft te maken met een stijging van de hoeveelheid werk. Je gaat zelfstandig aan de slag met het oppakken van meldingen Hulp bij het huishouden, nieuw en verlengingen, die je naar eigen inzicht afhandelt. Mogelijk dat hier na verloop van tijd andere soorten meldingen bijkomen.

Je doet telefonisch onderzoek of legt indien nodig een huisbezoek af. Je onderzoekt de nut en noodzaak van een maatvoorziening en betrekt hier zoveel mogelijk het netwerk en voorliggende voorzieningen in. Indien nodig overleg je met externe partijen of vraag je onafhankelijk advies om zo tot een afgewogen besluit te komen. Je voert zelfstandig regie op het gehele Wmo proces van melding tot besluit.

Competenties

  • Snel in te werken;
  • Efficiënt en resultaatgericht;
  • Zorgvuldigheid;
  • Flexibiliteit;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Klantgerichtheid;
  • Stressbestendig
  • Sterke communicatieve vaardigheden

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming

 

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Wmo Consulent;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met Suite4SD (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Een afgeronde opleiding tot WMO Consulent;
  • Uiterlijk beschikbaar per 19 mei 2025 voor gemiddeld 24 uur per week.

De Wensen

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als Wmo Consulent binnen een gemeente;
  • Een maximaal uurtarief van € 80,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer en werk-werkverkeer én parkeerkosten
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met het indiceren van huishoudelijke hulp, begeleiding, dagbesteding, vervoer (benoem dit duidelijk in het cv);

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
09 mei 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox