gemeente Delft

Consulent intake participatiewet

gemeente Delft

  • max € 75 per uur

  • Zuid-Holland

  • 36 uur per week

  • Zorg en Welzijn
  • 09 april 2024

  • 09 april 2025

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • • Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 36 uur per week vanaf 29 april 2024. • Vormvereiste: Inschrijver mag maximaal één kandidaat voorstellen via één CV met één motivatiebrief. Inschrijver dient één CV en motivatiebrief van de aangeboden kandidaat toe te voegen in de map 'mijn documenten' en/of bij de betreffende vraag op het aanbestedingsplatform. Het CV dient uit maximaal drie (3) pagina’s te bestaan en dient voorzien te zijn van ten minste twee (2) referenten inclusief de contactgegevens van de referent. Aanbestedende dienst houdt zich het recht voor om deze referentie daadwerkelijk na te gaan.  • Kennis en expertise: Uit het CV en motivatiebrief (en indien uitgenodigd het gesprek) blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan): o Minimaal een afgeronde hbo-opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening, of vergelijkbaar; o Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring met Suite Sociaal Domein (SSD) in de afgelopen vijf (5) jaar; o Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring met het voeren van face to face intakegesprekken in de afgelopen vijf (5) jaar; o Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring met het afhandelen van aanvragen levensonderhoud (Participatiewet) in de afgelopen vijf (5) jaar.
  • Competenties: Uit de door u ingediende stukken en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan): o Samenwerken; o Omgevingsbewustzijn; o Resultaatgerichtheid; o Verantwoordelijkheid; o Analytisch vermogen; o Oordeelsvorming; o Klantgerichtheid; o Kwaliteitsgerichtheid; o Flexibel; o Besluitvaardigheid.

De Wensen

  • Wat is de 1. naam en het 2. telefoonnummer van de aangeboden kandidaat (deze gegevens kunnen tevens worden gebruikt voor het plannen van een eventueel matchgesprek)?
  • Aantoonbare werkervaring met werken volgens de bedoeling (menselijke maat/maatwerk).
  • Motivatiebrief waarin de kandidaat in ieder geval in gaat op: a. De kennis en expertise (motivatie waarom aan de eisen wordt voldaan en wat de aanvullende capaciteiten zijn van de kandidaat voor deze functie); b. De competenties (motivatie waarom aan de eisen wordt voldaan en wat de aanvullende competenties zijn van de kandidaat voor deze functie); c. Waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht; d. De motivatie om mee te doen aan deze specifieke aanvraag.
  • Aantoonbare werkervaring als Inkomensconsulent in de afgelopen acht (8) jaar.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten