ABG organisatie

Casemanager Wabo

ABG organisatie

De opdracht­omschrijving

Bij de afdeling Veiligheid, Vergunningverlening en Handhaving zijn wij op zoek naar een enthousiaste 
                 
Ervaren Wabo casemanager
voor 36 uur per week, tijdelijk voor de duur van een half jaar.


Je werkzaamheden
Je verricht werkzaamheden op het gebied van de Wabo (omgevingsvergunningen). Je voert procedures, wetten, richtlijnen en regelgeving uit. Je toetst en beoordeelt de aanvragen aan de hand van beleid, wet- en regelgeving, kunt integraal denken en bent oplossingsgericht. Je verzamelt en beheert data en gegevens voor beleidsuitvoering. Bewaakt de verschillende uitvoeringsprocessen en –procedures. Stelt beschikkingen, rapportages en correspondentie op. Geeft voorlichting en verstrekt informatie. Beheert en bewerkt digitale bestanden en systemen. Daarnaast vraag je advies aan onze ketenpartners (onder andere omgevingsdienst en veiligheidsregio) en heb je een advies rol voor startende collega’s in het vakgebied.
 
Je profiel  
Je beschikt over een relevante opleiding op hbo niveau. Je hebt zowel bouwkundige kennis als kennis van het lezen van en toetsen aan bestemmingsplannen. Je hebt ruime werkervaring als vergunningverlener bij de overheid op het gebied van de Wabo en kennis van de relevante Wabo procedures en toetsingskaders en de Bor.  De gewenste competenties voor deze functie zijn klantgerichtheid, integraal werken, goed kunnen samenwerken en je hebt een flexibele instelling. Je hebt geen moeite met het beheersen van je werkvoorraad en prioriteiten stellen. Je bent onderzoekend, maar kunt tevens  doortastend zijn en handelen bij moeilijke situaties of conflicten. Je werkt zelfstandig, maar bent ook een teamspeler en beschikt over goede communicatieve – en adviesvaardigheden. 
  


                
 

De Eisen

De Wensen

  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit
  • Kandidaat past binnen het team
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Kandidaat heeft werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met MS Office. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties
  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat is Resultaatgericht

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox