Gemeente Midden-Groningen

Casemanager Inkomen minima

Gemeente Midden-Groningen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Beschikbaarheid Kandidaat moet in de eerste 3 maanden in staat zijn om op kantoor te komen in verband met inwerken. Daarna is de mogelijkheid om thuis te werken, maar minimaal 2 dagen in de week op kantoor.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Opleiding Minimaal succesvol afgeronde MBO-JSD of HBO-SJD opleiding.
  • Kennis/ervaring Kennis van het gemeentelijk beleid, procedures op het vakgebied en uitvoeringsvoorschriften. Toon dit duidelijk aan met het CV.
  • Kennis/ervaring Kennis de AWB, Participatiewet, IAOW/Z. Toon dit duidelijk aan met het CV.

De Wensen

  • Werkervaring Ervaring met het uitvoering van minimaregelingen. Beschrijf dit duidelijk en arceer met groen.
  • Werkervaring Ervaring in het uitvoeren van het gemeentelijke beleid. Beschrijf dit duidelijk en arceer met gele kleur.
  • Kennis U heeft aantoonbare kennis van het programma Civision Samenlevingszaken. Beschrijf dit duidelijk en arceer met blauwe kleur.
  • Bereikbaarheid Moet in staat zijn om op kantoor te komen. Beschrijf dit duidelijk en arceer met rood

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten