Gemeente Midden-Groningen

Casemanager Inkomen Beheer

Gemeente Midden-Groningen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Opleiding Succesvol afgeronde HBO opleiding. Bij voorkeur HBO-SJD
  • Kennis/ervaring Kennis van het gemeentelijk beleid, procedures op het vakgebied en uitvoeringsvoorschriften. Toon dit duidelijk aan met het CV.
  • Kennis/ervaring Kennis de AWB, Participatiewet, IAOW/Z. Toon dit duidelijk aan met het CV.

De Wensen

  • Werkervaring Ervaring met het beheren van een caseload. Beschrijf dit duidelijk en arceer met groene kleur.
  • Werkervaring Ervaring met het uitvoeren van de Participatiewet. Beschrijf dit duidelijk en arceer met gele kleur.
  • Kennis U heeft aantoonbare kennis van het programma Civision Samenlevingszaken. Beschrijf dit duidelijk en arceer met blauwe kleur.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens de gesprekken zal er worden beoordeeld of de genoemde competenties, kennis en ervaring van de kandidaat voldoende aansluit op de werkzaamheden en onze eisen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten